grazia

Lifestyle

Noć kada je Beograd sreo Japan: Superdry žurka okupila je brojne ljubitelje britanskog brenda

Poznati brend Superdry organizovao je sinoć žurku zbog koje je art distrikt u Cetinjskoj pretvoren u japansku četvrt u srcu Beograda.

Lampioni, neonski obrisi tradicionalne kuće sa Dalekog istoka i Honda automobili obavijeni dimom omogućili su gostima da na samom ulazu urone u mistični orijentalni svet.

Hostese obučene u kimono iscrtavale su hiragana slova na licima gostiju u čast zemlje izlazećeg sunca, koja se prožima kroz svaku Superdry kolekciju od samog osnivanja brenda.

Nikolija Jovanović, Sajsi MC, Marko Nastić, Slaven Došlo i Tadija Dragičević kao i još 150 poznatih lica iz sveta mode, umetnosti i kulture uživali su u događaju kojim se preplitao britanski uticaj sa duhom modno ekcentrične metropole Orijenta.

Beogradska street art umetnica Aleksandra Petković, poznatija kao The Kraljica Vila (TKV), pretočila je živopisnu japansku pop kulturu u grafit veličine 3 metra, koji se savršeno uklopio sa projekcijom orijentalnih motiva po zidovima kluba Dim.

Najveću pažnju izazvao je umetnički performans posluživanja sušija na telu, koji je u japanskoj kulturi poznat kao nyotaimori.  

Pored sušija, gosti su imali priliku da probaju i dezert u obliku Taiyaki ribe, tradicionalno punjen azuki pasuljem, čokoladom i drugim ukusima.

Za DJ pultom našla se Sara Janković koja je R'n'B ritmom uzburkala pravu party atmosferu.

Superdry je nastao 2003. godine kao kreativna kolaboracija između Juliana Dunkertona i Jamesa Holdera, nakon zajedničkog odlaska u Japan, zbog čega je zemlja izlazećeg sunca čest motiv grafičkih printova koji dolaze iz dizajn studija ovog brenda.

Skoro dve decenije kasnije, Superdry je postao globalni fenomen prisutan na više od 100 tržišta u svetu, prepoznatljiv po oversized motivima koji odlično blenduju Amerikana stil sa japanskim pop uticajem.

Foto: Promo

Tekst: Promo

Pročitajte još

Povezane teme

Lifestyle

Održano prvo regionalno takmičenje barmena u pravljenju koktela „Schweppes Mixology“

Iskustvo, istančan ukus i kreativnost ukrstilo je 26 barmena iz Srbije, Crne Gore i Makedonije, na finalnoj večeri takmičenja „Schweppes Mixology, kokteli sa karakterom“.

Lifestyle

Nova saznanja o NLO-ima! Pentagon zabrinut zbog jedne stvari! Evo i koje

U pet jednočasovnih nastavaka emisija se bavi izveštajima o nedavnim događajima.

Lifestyle

Deca metaverzuma: Zovu se Gen Alfa i menjaju nam svet pred očima

Iako generacija Z još raste, stižu ih novi klinci

Lifestyle

Zašto otvoriti podkast?

U odgovoru na ovo pitanje krije se tajna uspeha autora radija na oblaku, koji se pokreće lako, a opstaje teško

Lifestyle

Izuzetnost svadbenog poklona

Koji god izbor da učinite u prodavnicama Sun Moon & Stars u Nušićevoj 25 i TC Galerija, pravi je...

Lifestyle

Predstavnica Poljske na Pesmi Evrovizije ekskluzivno za magazin Grazia otkriva sve o takmičenju

"Želim da moja pesma Solo pokrene ljude na ples, ali i da ih osnaži i učini nezavisnim"

Lifestyle

Da li je Majli Sajrus zaista najveća pop zvezda 21. veka

Majli Sajrus je proglašena “ultimativnom” pop zvezdom današnjice, zbog kameleonskih osobina koje u ovom slučaju nisu moralna osuda nego kvalitet kakav nema mnogo muzičara

Lifestyle

Sve počinje u porodici

Pozivamo vas da u SC Stadion 14. maja obeležimo Dan porodice i zajednički skrenemo pažnju na prave vrednosti.