Lifestyle

NOVA OSEĆAJNOST NA DRUŠTVENIM MREŽAMA: Stižu emotikoni koji nas vole

Ne znamo kako će izgledati svet posle pandemije koronavirusa, ali smo na strani onih koji tvrde da će postati bolji. Pod uslovom, naravno, da se i sami potrudimo. Društvene mreže se već prestrojavaju, pa su ponudile nove emotikone, u iščekivanju drugačijih osećanja ljudi, podstaknutih pandemijom. Uz razne varijante lajkova i srca Facebook sada dodaje i reakcije koje označavaju da je osobi stalo. Odnosno, izraze za brigu.

Reakcija uključuje emotikon koji grli srce, a iz kompanije poručuju da se nadaju da će takav emotikom omogućiti ljudima da se osećaju povezanije sa svojom porodicom i prijateljima od kojih su razdvojeni. Novi emotikon dolazi i na Messenger, ali u nešto drugačijem obliku, kao pulsirajuć ljubičasto srce.

Ipak, ova promena na Facebooku je mala u poređenju sa problemima koje je joj je pandemija zapravo donela toj kompaniji. Pogađate, reč je o brojnim dezinformacijama koje se brzo šire tom platformom.

Zato su u Facebooku odlučili da ljude koji su delili ili lajkovali dezinformacije o koronavirusu na to i upozoriti tako što će im na News Feedu prikazati poruku Get the Facts s linkom na stranice Svetske zdravstvene organizacije, i preporukom da tamo traže istinite informacije o pandemiji. Sa druge strane, planetarna zdravstvena kriza je Facebooku donela i značajan rast u korišćenju. Međutim, to se verovatno neće odraziti na prihode zbog negativnog uticaja pandemije na digitalne oglase.

Povezane teme

Lifestyle

Stiže kuvar sa receptima iz serije „Prijatelji”

Lepa vest za sve ljubitelje serije Prijatelji!

Lifestyle

Koje aktivnosti mogu zameniti 25 minuta seksa i sagoreti kalorije

Kako sagoreti kalorije ako vam najpogodniji način za to nije dostupan?

Lifestyle

Tajni osećaji: zašto ne treba žuriti sa izjavljivanjem ljubavi

Pet razloga da sačekate, čak i ako umirete da kažete "volim te"

Lifestyle

Ne samo reči: kako postići ciljeve promenom svog razmišljanja

Sve o tome kako afirmacije funkcionišu i kako ih pravilno koristiti.

Lifestyle

U kojoj smo dobi najsrećniji?

U kojoj smo dobi najsrećniji? Spojler: definitivno nije u mladosti.

Lifestyle

Da li nas kupovina čini nesrećnim?

Čini se da jedini problem kod kupovine može biti nedostatak velike količine novca na kartici.

Lifestyle

Čitajte majsko izdanje online - i to besplatno!

Magazin Grazia je uz svoje čitateljke u svakom trenutku. U vreme karantina trudimo se sa da vam pomognemo da što kreativnije provodite vreme kod kuće!

Lifestyle

Kako milenijalci preživljavaju samoizolaciju?

Svi različito doživljavamo stres.

Lifestyle

Kako se hemija javlja u seksu i da li je važna

Naučni podaci koji pomažu u pokretanju reakcije!

Lifestyle

Nova funkcija na Instagramu za preminule korisnike

Instagram je razvio ažuriranje pomoću kojeg možete napraviti memorijalnu stranicu preminule osobe.

Lifestyle

Kako organizovati savršen izlet (na tepihu kod kuće)

Prvomajske praznike ćemo provesti kod kuće, ali ne smemo zaboraviti na zadovoljstvo i zato prolećni piknik priređujemo kod kuće.

Lifestyle

10 vrednih saveta o tome kako (i sa kim) vredi započeti vezu

Važne prekretnice koje će vam pomoći da se procene izgledi za zajedničku budućnost.