We’re launching new Care reactions on @facebookapp and @Messenger as a way for people to share their support with one another during this unprecedented time.
We hope these reactions give people additional ways to show their support during the #COVID19 crisis. pic.twitter.com/HunGyK8KQw
— Alexandru Voica (@alexvoica) April 17, 2020
Ne znamo kako će izgledati svet posle pandemije koronavirusa, ali smo na strani onih koji tvrde da će postati bolji. Pod uslovom, naravno, da se i sami potrudimo. Društvene mreže se već prestrojavaju, pa su ponudile nove emotikone, u iščekivanju drugačijih osećanja ljudi, podstaknutih pandemijom. Uz razne varijante lajkova i srca Facebook sada dodaje i reakcije koje označavaju da je osobi stalo. Odnosno, izraze za brigu.
Reakcija uključuje emotikon koji grli srce, a iz kompanije poručuju da se nadaju da će takav emotikom omogućiti ljudima da se osećaju povezanije sa svojom porodicom i prijateljima od kojih su razdvojeni. Novi emotikon dolazi i na Messenger, ali u nešto drugačijem obliku, kao pulsirajuć ljubičasto srce.
Ipak, ova promena na Facebooku je mala u poređenju sa problemima koje je joj je pandemija zapravo donela toj kompaniji. Pogađate, reč je o brojnim dezinformacijama koje se brzo šire tom platformom.
Zato su u Facebooku odlučili da ljude koji su delili ili lajkovali dezinformacije o koronavirusu na to i upozoriti tako što će im na News Feedu prikazati poruku Get the Facts s linkom na stranice Svetske zdravstvene organizacije, i preporukom da tamo traže istinite informacije o pandemiji. Sa druge strane, planetarna zdravstvena kriza je Facebooku donela i značajan rast u korišćenju. Međutim, to se verovatno neće odraziti na prihode zbog negativnog uticaja pandemije na digitalne oglase.