Povezane teme
Decenija nade
"Niko nije od kamena. Pregledaj se" naziv je ovogodišnje kampanje kompanije Lindex, koja ovim sloganom obeležava i deceniju borbe protiv raka dojke
Defender glamping kao nezaboravna avantura
Događaj, koji je Defender priredio svojim gostima, pod vedrim planinskim nebom Divčibara, bio je pravi „raw“ doživljaj.
Ko ti jede džigericu i zašto to ignorišeš?
Šta vam to možda „jede džigericu“, a nije sinonim za nervozu sa kojom se svakodnevno suočavate? Da li ste se zapitali?
Topli napitak od bundeve za spooky sezonu
Jesen donosi sa sobom mirisne note i tople boje, a jedan od najboljih načina da uživate u ovoj sezoni je kroz ukusne napitke.
Francuski brend IZIPIZI, otvorio svoju prvu radnju u Srbiji!
Ovom prilikom IZIPIZI je predstavio limitiranu kolekciju Office Playground, kao i noviteti u vidu Reading, ali i Sleeping modela!
Lindex događajem obeležio 10 godina u borbi protiv raka dojke
Desetu godinu zaredom, Triple Jump Group sa brendom Lindex predstavlja Pink kampanju "Niko nije od kamena – pregledaj se."
Huawei je predstavio nove uređaje i tehnološke inovacije
Zvezda događaja bila je Huawei Watch GT 5 serija koja je od danas u prodaji.
Humanitarna žurka za Aleksandru Hrib
Humanitarna žurka održava se 2. oktobra od 17h, a čak 24 di-džeja čekaju za pultom kultnog gradskog kluba Karmakoma u Poenkarrevoj 32
Kupuj utorkom i oseti pogodnosti uz Mastercard
Ostvarite keš-bek na plaćanja mobilnim novčanikom
Šta ti jede džigericu?
Sigurno ste primetili bilborde po gradu sa provokativnim natpisom "Šta ti jede džigericu“. Pitate se šta je to?
Potraga za (ne)savršenošću
Era visokog sjaja savršenstva na društvenim mrežama ustupila je mesto talasu anti-lepih, nesavršenih i relatabilnih sadržaja. Ali, želeći pauzu od urednog sređenog predstavljanja sebe, da li smo tu pauzu zaista i dobili?