grazia

Fitnes

5 vežbi koje možete raditi bez ustajanja iz kreveta

Saveti stručnjaka kako na zdrav način započeti jutro!

Rano ustajanje za mnoge od nas pretvara se u svakodnevni test snage volje. O energiji da i ne govorimo – probuditi se naspavan i svež za mnoge od nas je gotovo podvig. Pitali smo trenere za savet kako da prevaziđemo lenjost i letargiju i probudimo se u vedrom raspoloženju.

Otkrivamo vam 5 osnovnih vežbi koje možete raditi bez ustajanja iz kreveta.

1. Osetite sebe kao jednu i jedinu osobu koja je dobra u svim pogledima. Još jednom priznajte sebi ljubav.

2. Dišite mirno. Udahnite vazduh kroz nos, do kraja napunite pluća (donji deo stomaka se podiže, grudni koš se širi) i dugo izdahnite, pritiskajući stomak, kroz labavo stisnute usne, kao da duvate na list papira u udaljenost i želite da se pomeri.

3. Odradite gimnastiku za oči. Pogledajte gore, dole, levo, desno, kolutajte očima u krug, čvrsto zatvorite oči, trepnite nekoliko puta.

4. Istezanje. Opustite se. Podignite ruke, uhvatite laktove i istegnite leđa.  Pokušajte da nogama dohvatite uzglavlje kreveta.

5. Raširite ruke u stranu i ponovo se istegnite. Opušteni ste. Savijte levu nogu u kolenu, desnu nogu uspravite. Istovremeno, ramena i ruke treba da leže na krevetu, karlicu okrenite udesno. Ponovite isto sa desnom nogom. Ako vam istovremeno nešto krcka u kičmi, onda je ovo dobro.

To je dnevni minimum koji sebi može dati osoba koja je čak i malo zabrinuta za svoje zdravlje. Osoba koja malo više razmišlja o zdravlju treba da posveti oko 30 minuta vežbanju. Ali to je druga priča, kojoj ćemo posvetiti zaseban članak.

foto:Instagram

Povezane teme

Trendovi

4 sveže ideje za manikir koje ćemo sigurno isprobati ovog leta

Za prve dane leta biramo žive boje i trendi manikir sa naglaskom na detalje.

Kosa

Smeđa kosa: 5 vrhunskih načina za oživljavanje boje tokom leta

Od proleća sanjamo da leto dočekamo sa potpuno novom bojom i frizurom i konačno je došlo vreme.

Fitnes

Naomi Kembel otkriva na Instagramu tajnu savršenog tela

Naomi Kembel je poznata po svom fit telu i savršeno oblikovanim nogama.

Kosa

Boemske frizure za letnje šetnje

Ukoliko želite da ovog leta budete „dete cveća“ izdvojili smo za vas niz frizura koje ćete lako napraviti i koje su potpuno inspirisane 70-im godinama.

Kosa

4 znaka koji otkrivaju da je vaša kosa oštećena

Često farbanje, stres, vrućina i loša ishrana - faktori koji utiču na zdravlje naše kose su mnogobrojni i donekle neizbežni.

Nega kože

Otkrivamo: zašto kozmetički proizvodi nakon nekog vremena nisu toliko efikasni

Šta se dešava kada osetimo da su naši proizvodi za negu kože magično prestali da funkcionišu?

Fitnes

Super voće: koje vrste treba uvrstiti u ishranu

Pored super hrane, preporučujemo i super voće, jer je naročito leti jedan od naših izbora broj jedan ujutro i uveče.

Fitnes

Intuitivna dijeta: 7 tajni za mršavljenje bez dijete

Zdrava ishrana ne sme biti povezana sa uskraćivanjem omiljene hrane.

Parfemi

12 parfema sa notom jorgovana

Miris jorgovana povezan je sa kasnim prolećem, kada ovaj cvet cveta.

Kosa

Ova nijansa čini da kosa izgleda gušće i bogatije

Da, postoje boje za kosu koje imaju potencijal da transformišu ceo naš izgled.

Fitnes

Prirodni načini za rešavanje nadimanja

Od zelenog čaja do kurkume, postoje specifični sastojci koji čine čuda kada je u pitanju ublažavanje nadimanja.

Trendovi

6 najelegantnijih nijansi za letnji manikir

Elegantan stil ocenjuje se na osnovu detalja, čak i po boji laka koji odaberemo za nokte, koji je poslednji dodir našeg izgleda.

Nega kože

Esencijalno ulje pomorandže: 2 razloga za stalnu upotrebu

Još jedno esencijalno ulje dinamički ulazi u vaš budoar i postaje saveznik u čestim kozmetičkim postupcima.

Fitnes

Koliko kafe treba da popijete da biste izgubili masti sa stomaka?

Čuli ste beskrajne teorije o kafi. Doprinosi dugovečnosti, povećava erotsko raspoloženje, ne dozvoljava vam da spavate i pomaže vam u sagorevanju masti.