grazia

Fitnes

6 jednostavnih saveta za postizanje fleksibilnosti koju nikada niste imali

Svaki put kad čujete reč fleksibilnost, pomislite kako nikada nećete moći da napravite špagu.

Ali fleksibilnost je više od puke špage, mosta i posezanja ka nožnim prstima. Istezanje i ostali saveti koje imamo pomažu vam da imate opušten mišićni sistem, da vas sedentarni način život ne zamara i olakša život na svim nivoima.

Hajde da pronađemo našu izgubljenu fleksibilnost kroz jednostavne i svakodnevne savete, čak i ako ne postanete sledeći učesnik Olimpijskih igara.

Obucite pantalone koje „dišu“

Volimo teksas u svakoj verziji, ali potrebna nam je odeća koja nam omogućava udobno i slobodno kretanje. Dakle, počinjemo sa laganom odećom i oblačimo se prikladno. Sportski šortsevi, helanke i pantalone od meke tkanine su pravi izbor.

Istezanje

Nekoliko minuta dnevno je dovoljno za postizanje mnogo veće fleksibilnosti. Kombinujte dinamična istezanja koja se rade kao „zagrevanje“ da biste opustili mišiće i podstakli cirkulaciju krvi, poput istezanja noge unazad, što obično radimo nakon završetka vežbanja.

Obavezno se krećite i fleksibilnost će doći

Znamo koliko je teško kretati se kad po ceo dan radite u kancelariji (ili na kauču), a nemate vremena. Zamenite lift stepenicama, često pravite kratke pauze za istezanje ili kratku šetnju i tako ćete se bar na neki način približiti željenoj fleksibilnosti.

Hidratacija, hidratacija, hidratacija (i ne samo radi fleksibilnosti)

Bez obzira na pitanje, odgovor je „pijte vodu“. Grčevi u mišićima su (i jesu) usled dehidracije, pa popijte još jednu čašu. Kako ćete pronaći svoju fleksibilnost ako ne hidrirate mišiće?

Dišite pravilno

Ako zastanete sa dahom svaki put kada pokušate da postignete pravilno držanje tokom joge, ne pomažete telu. Pokušajte da sinhronizujete dah sa pokretima, duboko udahnite i slušajte telo.

Odmorite se malo

Varate se ako verujete da će vam svakodnevni naporan trening pružiti željenu fleksibilnost. Mišićima je potreban odmor kako bi se pripremili za sledeću aktivnost. Takođe izbegavate bilo kakve povrede. 

foto:Unsplush

Pročitajte još

Povezane teme

Fitnes

Opsesija zdravom hranom

Fokus na navodno zdrave namirnice može se pretvoriti u suprotnost i dovesti do ortoreksije, sve češćeg problema koji ugrožava zdravlje

Nega kože

Sve većoj popularnost LED maski za lice svedoči i "Emili u Parizu"

Poznati je toliko vole, da je prenose i na svoje likove.

Kosa

11 navika koje oštećuju kosu

Proverite li da pravilno negujete kosu.

Nega kože

Volimo hijaluron u anti-age nezi! Znate li zašto?

Možda to zvuči kao preterivanje, ali zaista postoji mnogo razloga zbog kojih je hijaluron postao najtraženija supstanca u borbi protiv bora bilo da je u pitanju nega i ili tretmani...