grazia

Fitnes

6 jednostavnih saveta za postizanje fleksibilnosti koju nikada niste imali

Svaki put kad čujete reč fleksibilnost, pomislite kako nikada nećete moći da napravite špagu.

Ali fleksibilnost je više od puke špage, mosta i posezanja ka nožnim prstima. Istezanje i ostali saveti koje imamo pomažu vam da imate opušten mišićni sistem, da vas sedentarni način život ne zamara i olakša život na svim nivoima.

Hajde da pronađemo našu izgubljenu fleksibilnost kroz jednostavne i svakodnevne savete, čak i ako ne postanete sledeći učesnik Olimpijskih igara.

Obucite pantalone koje „dišu“

Volimo teksas u svakoj verziji, ali potrebna nam je odeća koja nam omogućava udobno i slobodno kretanje. Dakle, počinjemo sa laganom odećom i oblačimo se prikladno. Sportski šortsevi, helanke i pantalone od meke tkanine su pravi izbor.

Istezanje

Nekoliko minuta dnevno je dovoljno za postizanje mnogo veće fleksibilnosti. Kombinujte dinamična istezanja koja se rade kao „zagrevanje“ da biste opustili mišiće i podstakli cirkulaciju krvi, poput istezanja noge unazad, što obično radimo nakon završetka vežbanja.

Obavezno se krećite i fleksibilnost će doći

Znamo koliko je teško kretati se kad po ceo dan radite u kancelariji (ili na kauču), a nemate vremena. Zamenite lift stepenicama, često pravite kratke pauze za istezanje ili kratku šetnju i tako ćete se bar na neki način približiti željenoj fleksibilnosti.

Hidratacija, hidratacija, hidratacija (i ne samo radi fleksibilnosti)

Bez obzira na pitanje, odgovor je „pijte vodu“. Grčevi u mišićima su (i jesu) usled dehidracije, pa popijte još jednu čašu. Kako ćete pronaći svoju fleksibilnost ako ne hidrirate mišiće?

Dišite pravilno

Ako zastanete sa dahom svaki put kada pokušate da postignete pravilno držanje tokom joge, ne pomažete telu. Pokušajte da sinhronizujete dah sa pokretima, duboko udahnite i slušajte telo.

Odmorite se malo

Varate se ako verujete da će vam svakodnevni naporan trening pružiti željenu fleksibilnost. Mišićima je potreban odmor kako bi se pripremili za sledeću aktivnost. Takođe izbegavate bilo kakve povrede. 

foto:Unsplush

Pročitajte još

Povezane teme

Trendovi

Ruski manikir: Šta se krije iza trenda koji je preplavio svet

Možda jeste u trendu, ali možda nije najbolje rešenje za vaše nokte...

Fitnes

Kako da pijete više vode? Lakše je nego što mislite

Nakon što usvojite samo jedno pravilo – vaše navike će se totalno promeniti.

Nega kože

Otkrivamo vam sve benefite bademovog ulja zbog kojih ćete već danas početi da ga koristite

Neguje, hrani, regeneriše, podmlađuje... I još mnogo toga - uverite se.

Nega kože

Za samo dva dana: Ovaj sastojak drastično utiče na smanjenje podočnjaka i bora oko očiju

Pronašli smo način da vratimo okoloočnom područuju željeni sjaj.

Nega kože

Saznajte koji su simptomi disbalansa hormona i kako se to odražava na našu kožu

Disbalans epiderma i pojava akni prvi put se javljaju u pubertetskom uzrastu, a kasnije hormoni variraju između 20. i 40. godine, kao i tokom perioda trudnoće i menopauze.

Make up

Šminkeri poznatih savetuju: 6 koraka do savršene "smoky eye" tehnike

Svi smo barem jednom pokušali ovu tehniku šminkanja, ali ovog puta zasigurno uspeva.

Trendovi

Transplantacija obrva je novi beauty trend, a mi vam otkrivamo sve što treba da znate o ovom tretmanu

Krisi Tajgen možda više nije najomiljenija osoba na svetu, ali ne možemo da poreknemo da ipak i dalje ima određeni uticaj, naročito kada je u pitanju lepota. 

Nega kože

Selfijem bez šminke Gvinet Paltrou otkrila lice koje retko koja 49-godišnjakinja ima

Možda bi još jednom trebalo da razmislimo o beauyt rutinama koje glumica praktikuje.

Nega kože

Koje beauty navike možete lako da usvojite, a da donesu promenu

Ove navike ćete lako usvojiti, a za rezultat ćete dobiti ono o čemu ste oduvek maštali.

Kosa

6 frizura koje su uvek u trendu

Izdvojili smo 6 uvek aktuelnih frizura, kao i nekoliko njihovih najzanimljivijih varijanti.

Nega kože

Kako da znate da ste preterali sa pilingom i šta tada da radite?

Kada preterujete sa pilingom duže vreme, na kraju može da se dogodi da zapravo ubrzate proces starenja, uništite zdrave ćelije kože i pospešite hiperpigmentaciju.