grazia

Fitnes

6 jednostavnih saveta za postizanje fleksibilnosti koju nikada niste imali

Svaki put kad čujete reč fleksibilnost, pomislite kako nikada nećete moći da napravite špagu.

Ali fleksibilnost je više od puke špage, mosta i posezanja ka nožnim prstima. Istezanje i ostali saveti koje imamo pomažu vam da imate opušten mišićni sistem, da vas sedentarni način život ne zamara i olakša život na svim nivoima.

Hajde da pronađemo našu izgubljenu fleksibilnost kroz jednostavne i svakodnevne savete, čak i ako ne postanete sledeći učesnik Olimpijskih igara.

Obucite pantalone koje „dišu“

Volimo teksas u svakoj verziji, ali potrebna nam je odeća koja nam omogućava udobno i slobodno kretanje. Dakle, počinjemo sa laganom odećom i oblačimo se prikladno. Sportski šortsevi, helanke i pantalone od meke tkanine su pravi izbor.

Istezanje

Nekoliko minuta dnevno je dovoljno za postizanje mnogo veće fleksibilnosti. Kombinujte dinamična istezanja koja se rade kao „zagrevanje“ da biste opustili mišiće i podstakli cirkulaciju krvi, poput istezanja noge unazad, što obično radimo nakon završetka vežbanja.

Obavezno se krećite i fleksibilnost će doći

Znamo koliko je teško kretati se kad po ceo dan radite u kancelariji (ili na kauču), a nemate vremena. Zamenite lift stepenicama, često pravite kratke pauze za istezanje ili kratku šetnju i tako ćete se bar na neki način približiti željenoj fleksibilnosti.

Hidratacija, hidratacija, hidratacija (i ne samo radi fleksibilnosti)

Bez obzira na pitanje, odgovor je „pijte vodu“. Grčevi u mišićima su (i jesu) usled dehidracije, pa popijte još jednu čašu. Kako ćete pronaći svoju fleksibilnost ako ne hidrirate mišiće?

Dišite pravilno

Ako zastanete sa dahom svaki put kada pokušate da postignete pravilno držanje tokom joge, ne pomažete telu. Pokušajte da sinhronizujete dah sa pokretima, duboko udahnite i slušajte telo.

Odmorite se malo

Varate se ako verujete da će vam svakodnevni naporan trening pružiti željenu fleksibilnost. Mišićima je potreban odmor kako bi se pripremili za sledeću aktivnost. Takođe izbegavate bilo kakve povrede. 

foto:Unsplush

Pročitajte još

Povezane teme

Make up

Moderna klasika - zavodljivi ruž sa satenskim finišom

Inspirisana starim Holivudom, neprolaznom lepotom i visokom modom prošlog veka – Aura je kreirala liniju od šest savršeno-kremastih nijansi ruževa koji će istaći vaše usne, negovat...

Nega kože

Zašto nam je noćna krema zapravo neophodna i kako odabrati onu pravu

Obezbedite svom licu najbolju negu tokom mirovanja, jer u tom periodu koža se regeneriše.

Nega kože

5 najvažnijih prednosti prirodnih dezodoranasa

Ukoliko već neko vreme razmišljate o tome da počnete da koristite prirodni dezodorans - shvatite ovo kao znak na koji ste čekali!

Nega kože

6 beauty koraka kojih se Dženifer Lopez religiozno pridržava

Jedna je od retkih slavnih osoba koja se zaklinje da nikada nije bila na estetskoj operaciji.

Nega kože

Ovih 7 navika čine da vaša koža izgleda starije - da li se pronalazite u njima?

Ukoliko ste se pitali zašto vaša koža izgleda starije nego što jeste - evo odgovora!

Make up

Da li si ti nova beauty savetnica?

Voliš šminku, pratiš trendove i volela bi da postaneš influenserka u beauty industriji? Može! Misliš da zvuči previše dobro da bi bilo istinito? Pročitaj Lenkinu priču i razmisli j...

Nega kože

Dermatolozi otkrivaju: Da li je kafa zapravo loša po našu kožu?

Naš omiljeni jutarnji, ali i napitak u kom uživamo tokom celog dana, možda ipak nije tako dobar za našu kožu. Međutim, da li smo spremni da ga se odreknemo?