grazia

Fitnes

Da li stalno osećate nadimanje? Imamo 7 načina da se nosite sa tim

Sedentarni način života, loša probava, hormonski poremećaji i stres neki su od faktora odgovornih za osećaj nadutosti u stomaku i nogama. Pored toga, dolazak proleća i samim tim nagli porast temperature je još jedan razlog da osetite kako vam je telo oteklo i manje „funkcionalno“.

Naravno, postoje načini za smanjenje nadimanja i uklanjanje bolova promenom nekoliko jednostavnih stvari u vašoj svakodnevnoj rutini.

Otkrivamo stručne savete koji će vam pomoći da se opustite:

Počnite da vežbate

Mnogo puta je otok koji osećamo posledica nedovoljnog kretanja. Nepokretnost favorizuje zadržavanje tečnosti i dovodi nas do začaranog kruga tromosti koji se iz dana u dan pogoršava. Dakle, ako niste ljubitelj joge, zumbe ili biciklizma, najbolje je da počnete da šetate, bar pola sata dnevno. Što više kilometara dnevno napravite, to ćete manje osećati nadutost.

Ne jedite ispred računara

Multitasking - rad na daljinu, kućni poslovi, kuvanje itd. - često nas navodi da užurbano jedemo ispred ekrana. U većini slučajeva problem sa nadimanjem u stomaku započinje sa akumuliranim gasovima za koje je odgovorno brzo žvakanje i jedenje hrane bez razmišlnja o svakom zalogaju.

Problem sa kafom

U stvari, kafa nije odgovorna za bilo kakav otok koji osećamo. Kofein aktivira cirkulaciju krvi i smanjuje pojavu celulita. Međutim, problem leži u šećeru koji dodajemo u kafu. Ako uspete da eliminišete šećer, uklonićete jedan od razloga koji uzrokuje nadimanje.

Masaža kod kuće

Oticanje nogu je normalno. Jedan od načina da to izbegnete je da omiljenu seriju propratite masažom sa nekoliko kapi ulja lavande, limuna ili narandže. Masirajte stopala, zglobove i ruke. Kafu možete koristiti i za piling suve kože kružnim pokretima.

Masaža limfnog sistema

Masaža limfnog tkiva jedan je od najefikasnijih načina za smanjenje telesne tečnosti i izbegavanje zadržavanja tečnosti. Izaberite stručnjaka i iskoristite pozitivne strane ove masaže.

Izbegavajte začine

Prekomerna konzumacija soli i začina verovatno će prouzrokovati zadržavanje tečnosti. Dobro je otkriti načine koji će vam pomoći da so zamenite drugim aromatičnim supstancama koje ne sprečavaju uklanjanje toksina iz tela.

Pravilna ishrana

Mi smo ono što jedemo. Naša ishrana direktno utiče na količinu tečnosti u našem telu i zato je važno u našu svakodnevnu rutinu uključiti sastojke poput limuna, pomorandže, papaje, jabuka, zelenog čaja, đumbira, špargli i naravno celera, koji je diuretik.

foto:  glow

Povezane teme

Make up

Makeup trend koji dolazi direktno iz 90-ih

Voleli su ga supermodeli tog vremena i sada ga nose sve holivudske poznate ličnosti.

Fitnes

Šta se dešava sa vašim telom kada svakog jutra jedete ovsenu kašu?

Cela istina o uticaju najpopularnije kaše na naše telo!

Trendovi

Sjaj bisera: ideje za najromantičniji prolećni manikir

Topli prolećni dani su stigli i konačno ostavljamo tople rukavice koje su do sada štitile naše ruke.

Kosa

Magija kod kuće: DIY maske za svaki tip kose

Toplota, boje, predmeti i proizvodi za oblikovanje kose ne deluju dobro na kosu i često su uzrok suvoće i oštećenih krajeva.

Fitnes

Vikend dijeta: šta treba da znate o principu ishrane 5:2

Ukoliko želite savršenu figuru ovog proleća, imamo rešenje za vas.

Fitnes

4 proverena saveta za ravan stomak (bez vežbanja)

Cilj dostizanja ravnog stomaka postaje sve intenzivniji kako se približavamo letu.

Kosa

Zaboravite na sedu kosu uz ove namirnice

Činjenica je da sve više žena počinje da primećuje sedu kosu u mlađim godinama.

Fitnes

Barbie dijeta koju prati Margo Robi

Holivudska glumica otkriva svoje tajne ishrane dok se priprema za film o legendarnoj lutki.

Parfemi

5 zelenih mirisa koji će vas očarati svojom aromom

Zeleni mirisi su posebna porodica u klasifikaciji parfimerije.

Fitnes

Zašto je neophodna hidratacija tela i kako to postići

Svi znamo da je svakodnevno i često konzumiranje vode neophodno, ali mnogi od nas na to nisu navikli.

Fitnes

Kako napraviti ulje od đumbira i zašto vam je potrebno?

Sastojak za masažu koji pomaže u ublažavanju specifičnih bolova, umora i iritacije i povećanju libida.

Trendovi

11 predloga za manikir u nežnim bojama proleća

Nežne nijanse i pastelni slatkiši daju nam potrebnu inspiraciju za nokte i dovode nas u prolećno raspoloženje.

Nega kože

Nega poznatih

Kada se ugase svetla reflektora, slavne dame čijoj lepoti se divimo obične su žene poput nas, u stalnoj potrazi za najboljim načinima da sačuvaju blistavost tena i mladolik izgled.

Fitnes

6 vitamina koje je opasno uzimati bez lekarskog recepta

Danas se vitamini smatraju univerzalnim lekom za prevenciju gotovo svake bolesti, a saveti o njihovoj upotrebi nalaze se na svakom Internet portalu posvećenom zdravlju i lepoti.

Parfemi

Proleće je u vazduhu: 10 parfema sa notama lale

Biramo najlepše parfeme sa notama lale.