grazia

Fitnes

Kako se vratiti u pravi režim: 5 obaveznih pravila

Ako često zaspite ujutru!

Nakon dužeg odmora, režim spavanja se može poremetiti i ustajanje rano ujutro svaki put postaje sve teže. Da biste brzo ušli u stabilan radni ritam, isprobajte nekoliko saveta:

Pripremite se za krevet

Obavezno provetrite sobu pre spavanja. Preporučena temperatura za spavanje je 18-20 stepeni. Oslobodite se zvukova: isključite računar, zatvorite prozore i vrata. Priuštite toplu kupku sa opuštajućim uljem ili morskom soli. Uklonite sve uređaje 2 sata pre spavanja: plava svetlost koju emituju smanjuje nivo melatonina i smanjuje verovatnoću za miran i zdrav san.

Prepustite se dnevnom snu

To je često ono što uzrokuje nesanicu: vaše telo je dobilo snagu i energiju tokom dugog dnevnog odmora i sada ne oseća umor. Ovo stvara začarani krug: noću ne možete zaspati, tokom dana osećate se pospano i umorno, oporavljate se od sna, a noću se sve ponavlja. Pronađite sebi posao da nema vremena za spavanje tokom dana - do večeri ćete se dovoljno umoriti i brzo možete zaspati.

Ne ležite u krevetu i ne gledajte u plafon

Ležanje u mraku i gledanje u plafon vremenom postaje navika. Ako dugo ne možete zaspati, tada se bavite nekom aktivnošću: čitajte knjigu, meditirajte ili slušajte mirnu muziku.

Povećajte fizičku aktivnost

Trenirajte ujutru ili barem tri sata pre spavanja. Sport će imati pozitivan uticaj ne samo na telo, već i na vaše dobro raspoloženje, a prijatan umor na kraju dana pomoći će vam da brzo zapadnete u san.

Ne gurajte se u stroge granice

Stroga pravila povećavaju verovatnoću neuspeha, zato nemojte sebe prigovarati zbog neuspeha, već lagano menjajte navike. Ulazite u režim postepeno da telo ne doživljava stres: idite u krevet svaki dan u isto vreme (za početak) i ustajte pola sata ranije.
 

Pročitajte još

Povezane teme

Nega kože

5 benefita u nezi kože: Kako vitamin C daje najbolje rezultate?

Koje su glavne prednosti vitamina C i na koji način će vam pružiti najbolje rezultate? 

Kosa

Sara Džesika Parker nije zabrinuta zbog starenja, a ponajmanje zbog sede kose

Glumici je degutantno to što je u medijima nazivaju hrabrom samo zato što se ne farba.

Make up

Makeup saveti za 45+

Učinite da vaša koža blista!

Nega kože

Napravite spa ugođaj za stopala

Odlazak u salon ne mora uvek biti opcija, jer stopala traže ne samo negu, već i relaksaciju. Priuštite im tretman kakav zaslužuju, u udobnosti svog doma.

Kosa

Nova letnja frizura glumice! Krademo ideju od Dženifer Ensiton

Zvezda serije “Prijatelji” promenila je imidž!

Make up

Da li vazelin može da učini naše obrve gušćim?

Iako se koristi najpre za "zaključavanje" vlažnosti kože, izgleda da nam ovaj proizvod može pomoći i kod rasta obrva.

Kosa

Kako da kosu osušite prirodnim putem, a da izgleda odlično?

Naučite kako da je stilizujete, a da je pritom ne oštetite.

Nega kože

Revolucija u borbi protiv pigmentnih fleka i dalje traje

Otkrijte obogaćenu LUMINOUS630® liniju sa najboljim rešenjem protiv pigmentnih fleka.

Kosa

5 frizura kao stvorenih za četvrtasto lice

Omekšaće ga i učiniti nežnijim.

Parfemi

Nepredvidiv i uzbudljiv: Antonio Banderas Her Secret Kiss je parfem koji ćete obožavati

Ništa ne izaziva žmarce na koži i ubrzano lupanje srca kao poljubac...

Parfemi

Creed "Wind flowers" je osvojio publiku u regionu

U Beogradu je sinoć predstavljen novi miris

Nega kože

Kompletan vodič: Kako da se rešite uraslih dlačica?

Otkrivamo vam sve što treba da znate - jer ne postoji ništa gore od uraslih dlačica, zar ne?

Nega kože

Kako med čini čuda za našu kosu i kožu?

Glavni benefiti meda uključuju dubinsko čišćenje pora, lečenje akni, umanjenje vidljivosti ožiljaka, ublažavanje upalnih procesa, a može se koristiti i kao piling, te za hidratacij...

Nega kože

Zašto su nam serumi neophodni u nezi kože?

Svaki serum sadrži jedinstvene sastojke i posebnu namenu - da hidrira, ublaži bore, tamne mrlje ili posvetli kožu.