Fitnes

Kako se vratiti u pravi režim: 5 obaveznih pravila

Ako često zaspite ujutru!

Nakon dužeg odmora, režim spavanja se može poremetiti i ustajanje rano ujutro svaki put postaje sve teže. Da biste brzo ušli u stabilan radni ritam, isprobajte nekoliko saveta:

Pripremite se za krevet

Obavezno provetrite sobu pre spavanja. Preporučena temperatura za spavanje je 18-20 stepeni. Oslobodite se zvukova: isključite računar, zatvorite prozore i vrata. Priuštite toplu kupku sa opuštajućim uljem ili morskom soli. Uklonite sve uređaje 2 sata pre spavanja: plava svetlost koju emituju smanjuje nivo melatonina i smanjuje verovatnoću za miran i zdrav san.

Prepustite se dnevnom snu

To je često ono što uzrokuje nesanicu: vaše telo je dobilo snagu i energiju tokom dugog dnevnog odmora i sada ne oseća umor. Ovo stvara začarani krug: noću ne možete zaspati, tokom dana osećate se pospano i umorno, oporavljate se od sna, a noću se sve ponavlja. Pronađite sebi posao da nema vremena za spavanje tokom dana - do večeri ćete se dovoljno umoriti i brzo možete zaspati.

Ne ležite u krevetu i ne gledajte u plafon

Ležanje u mraku i gledanje u plafon vremenom postaje navika. Ako dugo ne možete zaspati, tada se bavite nekom aktivnošću: čitajte knjigu, meditirajte ili slušajte mirnu muziku.

Povećajte fizičku aktivnost

Trenirajte ujutru ili barem tri sata pre spavanja. Sport će imati pozitivan uticaj ne samo na telo, već i na vaše dobro raspoloženje, a prijatan umor na kraju dana pomoći će vam da brzo zapadnete u san.

Ne gurajte se u stroge granice

Stroga pravila povećavaju verovatnoću neuspeha, zato nemojte sebe prigovarati zbog neuspeha, već lagano menjajte navike. Ulazite u režim postepeno da telo ne doživljava stres: idite u krevet svaki dan u isto vreme (za početak) i ustajte pola sata ranije.
 

Povezane teme

Make up

Sezona cvetanja: nova kolekcija šminke Guerlain

Francuski kozmetički brend Guerlain kreirao je prolećnu kolekciju šminke u čast sezone cvetanja trešnje.

Fitnes

Zašto nam je potreban vitamin K

Većina ljudi nikada nije ni čula za postojanje vitamina K.

Nega kože

Oboji zimu jarkim bojama: limitirana kolekcija L'Occitane x OMY

Saradnja popularnog kozmetičkog brenda sa francuskom kompanijom OMY.

Fitnes

Zašto su zimi tople kupke obavezne

Da li volite da pripremite toplu kupku sa svojim omiljenim mirisnim sastojcima i priuštite sebi trenutke opuštanja?

Make up

Ponovite šminku modela sa Chanel Haute Couture revije

Kako napraviti prirodnu šminku poput modela sa revije Chanel couture?

Nega kože

4 beauty lekcije Žizel Bundšen

Pridržavajte se ravnoteže između posla i života, budite bliži prirodi i druge tajne supermodela.

Fitnes

5 namirnica koje izazivaju nadutost

Morate prilagoditi uobičajenu ishranu.

Parfemi

Pink winter: nova Dior aroma voća i bobica

Modna kuća Christian Dior predstavlja novi miris Dior Rouge Trafalgar koji je dopunio parfemsku kolekciju Maison Christian Dior.

Make up

Kolekcija šminke Givenchy posvećena kineskoj Novoj godini

Givenchy predstavlja limitiranu kolekciju Prisme Libre & Le Rouge povodom kineske Nove godine.

Fitnes

8 znakova nedostatka kalijuma u organizmu

Kako prepoznati manjak minerala u organizmu?

Make up

Kolekcija šminke Lunar Illusions brenda M.A.C za kinesku Novu godinu

Puder, karmin, rumenilo i senke ukrašeni su uzorcima iz Zabranjenog grada u Pekingu i obećavaju da će postati talismani dobre sreće za narednu godinu.

Make up

Pet najboljih mat ruževa koje ćemo kupiti u 2020.

Ovi novi proizvodi ne ostavljaju tragove na odeći, ne isušuju usne i mogu izdržati ceo radni dan, ostajući na svom mestu.