grazia

Fitnes

Kako ublažiti stres meditacijom

Šta je stres i zašto ga moramo ublažiti?

Stres je nespecifična reakcija tela na različite faktore. Stres može biti i psihološki (anksioznost, depresija, panika) i fizički (prehlada, izgladnjivanje, trauma).

Tokom stresa stvara se adrenalin, zbog čega brzo pronalazimo izlaz iz ove situacije. Stoga je mala količina stresa čak i korisna za nas. Ali kada je previše stresa, telo gubi snagu i sposobnost da reši problem i fizički i psihološki.

Previše je razloga za stres u našim teškim vremenima, a on je jedan od glavnih faktora rizika za pojavu ili pogoršanje mnogih bolesti.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @selfpower_project

Postoji i mnogo načina za prevazilaženje stresa:

- odvratiti pažnju od stresne situacije;

- ne potiskivati osećanja;

- opustite se;

- mislite pozitivno;

- naučite da uživate u životu itd.

Zbog toga je meditacija, kao glavni izvor opuštanja i spokoja, jedno od glavnih sredstava za prevazilaženje stresa.

Meditacijom smirujemo um. Na fizičkom nivou duboko disanje povećava protok kiseonika, povećava aktivnost mozga, a mi „isključujemo“ nepotrebne misli, opuštamo se i smirujemo. Sve ove promene dovode naše telo u stanje dubokog odmora.

Meditacije su aktivne i pasivne. Da biste ublažili stres, morate odabrati meditaciju usmerenu na duboko opuštanje i spokoj.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @selfpower_project

Za meditaciju treba da pronađete mesto gde vam niko neće smetati. Trebalo bi da vam je udobno i toplo. Pre nego što započnete meditaciju, analizirajte svoje stanje: u slučaju teške anksioznosti, bolje je leći. Pokušajte da ispustite sve misli, posebno ako ste u stanju iritacije i besa. Dišite duboko i mirno. Koncentrišite se na fizičko telo, stanje ovde i sada.

Takođe je veoma važno koja muzika prati meditaciju. Ako je ovo profesionalno pripremljena meditacija, sjajno. Ali ako tek počinjete da isprobavate nezavisne prakse, muzika bi trebalo da bude samo opuštajuća (zvuci prirode, ptice, mantre). Meditacija je rad na svesti, tako da se to može učiniti u bilo koje vreme koje vam odgovara.

Postoji mnogo vrsta meditacije i uvek možete odabrati onu koja će odgovarati vašim individualnim karakteristikama i potrebama. Naučno je dokazano da ljudi koji redovno meditiraju manje pate od depresije, anksioznosti i napada panike.

Uživajte u meditaciji!

foto:hb.ua

Povezane teme

Make up

Makeup trend koji dolazi direktno iz 90-ih

Voleli su ga supermodeli tog vremena i sada ga nose sve holivudske poznate ličnosti.

Fitnes

Šta se dešava sa vašim telom kada svakog jutra jedete ovsenu kašu?

Cela istina o uticaju najpopularnije kaše na naše telo!

Trendovi

Sjaj bisera: ideje za najromantičniji prolećni manikir

Topli prolećni dani su stigli i konačno ostavljamo tople rukavice koje su do sada štitile naše ruke.

Kosa

Magija kod kuće: DIY maske za svaki tip kose

Toplota, boje, predmeti i proizvodi za oblikovanje kose ne deluju dobro na kosu i često su uzrok suvoće i oštećenih krajeva.

Fitnes

Vikend dijeta: šta treba da znate o principu ishrane 5:2

Ukoliko želite savršenu figuru ovog proleća, imamo rešenje za vas.

Fitnes

4 proverena saveta za ravan stomak (bez vežbanja)

Cilj dostizanja ravnog stomaka postaje sve intenzivniji kako se približavamo letu.

Kosa

Zaboravite na sedu kosu uz ove namirnice

Činjenica je da sve više žena počinje da primećuje sedu kosu u mlađim godinama.

Fitnes

Barbie dijeta koju prati Margo Robi

Holivudska glumica otkriva svoje tajne ishrane dok se priprema za film o legendarnoj lutki.

Parfemi

5 zelenih mirisa koji će vas očarati svojom aromom

Zeleni mirisi su posebna porodica u klasifikaciji parfimerije.

Fitnes

Zašto je neophodna hidratacija tela i kako to postići

Svi znamo da je svakodnevno i često konzumiranje vode neophodno, ali mnogi od nas na to nisu navikli.

Fitnes

Kako napraviti ulje od đumbira i zašto vam je potrebno?

Sastojak za masažu koji pomaže u ublažavanju specifičnih bolova, umora i iritacije i povećanju libida.

Trendovi

11 predloga za manikir u nežnim bojama proleća

Nežne nijanse i pastelni slatkiši daju nam potrebnu inspiraciju za nokte i dovode nas u prolećno raspoloženje.

Fitnes

Da li stalno osećate nadimanje? Imamo 7 načina da se nosite sa tim

Sedentarni način života, loša probava, hormonski poremećaji i stres neki su od faktora odgovornih za osećaj nadutosti u stomaku i nogama.

Nega kože

Nega poznatih

Kada se ugase svetla reflektora, slavne dame čijoj lepoti se divimo obične su žene poput nas, u stalnoj potrazi za najboljim načinima da sačuvaju blistavost tena i mladolik izgled.

Fitnes

6 vitamina koje je opasno uzimati bez lekarskog recepta

Danas se vitamini smatraju univerzalnim lekom za prevenciju gotovo svake bolesti, a saveti o njihovoj upotrebi nalaze se na svakom Internet portalu posvećenom zdravlju i lepoti.