grazia

Fitnes

Kako započeti sa trčanjem?

Sve što treba da znate pre odlaska na trčanje.

Danas trčanje nije samo popularan, već i vitalni sport koji je relevantan čak i zimi. Mnogi ljudi se prilično lako odluče za trčanje, ali često prave brojne ozbiljne greške i uskoro odustanu zbog neprijatnih senzacija tokom ili posle trračnja ili nedostatka motivacije.

Zaista je trčanje ozbiljno kardio opterećenje i pritisak na zglobove, pa je važno vežbati na način koji ne šteti zdravlju.

 Glavne faze treninga trčanja:

1) Zagrevanje. Da biste izbegli povredu tokom trčanja, potrebno je da posvetite 5-10 minuta zagrevanju: radite na zglobovima, zagrejte glavne grupe mišića, zagrejte telo.

2) Obuka. Ne ubrzavajte odmah. Izračunajte snagu, naviknite se na jedan tempo i tek onda eksperimentišite sa ubrzanjem. Ako osećate da vam disanje izmiče kontroli, usporite.

3) Istezanje. Posle trčanja treba da istegnete telo kako biste izbegli nelagodu sledećeg dana. Istezanje je vrsta masaže mišića, zato nemojte zanemariti ovu fazu treninga.

„Najvažniji izazov za trkača je učiniti njegov trening što efikasnijim. Kao i bilo kojoj drugoj vrsti fizičke aktivnosti, i trčanju trebate pristupiti pametno i sa potrebnim znanjem. Važno je dobro razmisliti o svakoj fazi trčanja i slušati svoje telo - od zagrevanja do završnih vežbi. Usklađenost sa svim pravilima je ključ uspešnog, i što je najvažnije, prijatnog trčanja “.

Povezane teme

Fitnes

Zašto je važno posvetiti 10 minuta dnevno meditaciji

Otkrivamo kako da se oraspoložimo i osećamo bolje za samo 10 minuta dnevno.

Parfemi

Letnji prijatelj: najlepši parfemi sa notom irisa

Sezona cvetanja irisa (perunike) je u punom jeku. Podsećamo na najpoznatije mirise u istoriji parfimerije sa notom irisa.

Nega kože

Zašto svima trebaju ledene kupke

Ući u kadu punu ledene vode, a zatim i neko vreme tamo ostati može izgledati kao nešto zaista ludo.

Kosa

5 načina da napravite savršene lokne bez toplote

Niko od nas ne može da odoli dugim uvojcima i predivnim talasima u kosi.

Trendovi

4 sveže ideje za manikir koje ćemo sigurno isprobati ovog leta

Za prve dane leta biramo žive boje i trendi manikir sa naglaskom na detalje.

Kosa

Smeđa kosa: 5 vrhunskih načina za oživljavanje boje tokom leta

Od proleća sanjamo da leto dočekamo sa potpuno novom bojom i frizurom i konačno je došlo vreme.

Fitnes

Naomi Kembel otkriva na Instagramu tajnu savršenog tela

Naomi Kembel je poznata po svom fit telu i savršeno oblikovanim nogama.

Kosa

Boemske frizure za letnje šetnje

Ukoliko želite da ovog leta budete „dete cveća“ izdvojili smo za vas niz frizura koje ćete lako napraviti i koje su potpuno inspirisane 70-im godinama.

Kosa

4 znaka koji otkrivaju da je vaša kosa oštećena

Često farbanje, stres, vrućina i loša ishrana - faktori koji utiču na zdravlje naše kose su mnogobrojni i donekle neizbežni.

Nega kože

Otkrivamo: zašto kozmetički proizvodi nakon nekog vremena nisu toliko efikasni

Šta se dešava kada osetimo da su naši proizvodi za negu kože magično prestali da funkcionišu?

Fitnes

Super voće: koje vrste treba uvrstiti u ishranu

Pored super hrane, preporučujemo i super voće, jer je naročito leti jedan od naših izbora broj jedan ujutro i uveče.

Fitnes

Intuitivna dijeta: 7 tajni za mršavljenje bez dijete

Zdrava ishrana ne sme biti povezana sa uskraćivanjem omiljene hrane.

Parfemi

12 parfema sa notom jorgovana

Miris jorgovana povezan je sa kasnim prolećem, kada ovaj cvet cveta.