Sveže pecivo u Lidl pekarama u bilo koje doba dana

Iz bogatog asortimana proizvoda koji su dostupni u svim Lidl prodavnicama, među najvoljenijima su oni iz Lidlove pekare. Tokom celokupnog dana, potrošači mogu odabrati neki od vrelih i svežih proizvoda koji su u tom trenutku izašli iz peći i krenuli da šire mirise kvalitetnog testa. Svi pekarski proizvodi se peku po nekoliko puta dnevno što vam pruža priliku da uz svoje omiljeno pecivo i jutarnju kafu započnete dan, ali isto tako i da posle napornog dana sebi priuštite ukusan zalogaj.

Svi hlebovi i peciva su proizvedeni uz pažljivo odabrana zrna žitarica, što testu daje prepoznatljivu hrskavost i punoću. Među hlebovima se izdvaja ražani hleb sa preko 85% raži, koji svojom hranljivošću pruža neophodnu energiju tokom čitavog dana, dok pšenični hleb prekriven miksom semenki različitog tipa zadovoljava potrebe svih režima ishrane.

Slano pecivo iz Lidlove pekare je idealno za sve one koji u nadolazećim hladnim jutrima pre početka obaveza tragaju za vrućim i mekanim užitkom, a mogu odabrati između slanih pereca, višeslojnog lisnatog testa, kroasana sa 24% maslaca i prepoznatljivog bureka. Takođe, za sve ljubitelje slatkog zadovoljstva, Lidlove krofne su dobra poznanica, a iz široke ponude se još izdvajaju belgijska poslastica sa pekam orasima i kroasan sa nugat kremom.

Koncept svežeg peciva u Lidlu nastao je iz odlučnosti da se potrošačima u bilo koje doba dana omogući pristup svežim proizvodima i vremenom je prerastao u jedno od najvažnijih načela kompanije, pri čemu se jednostavnim samoposluživanjem sprečavaju potencijalne gužve.

Ukoliko ste se uželeli kvalitetnog peciva čiji miris podseća na detinjstvo, posetite najbližu Lidl prodavnicu i iz široke ponude Lidlove pekara, odaberite zadovoljstvo po vašoj meri.

O Lidlu

Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 11.550 prodavnica, kao i više od 200 logističkih centara i skladišta u 30 zemalja sveta.

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 63 prodavnice u 35 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” za 2021. i 2022. godinu. 

 

Foto: Promo

Tekst: Promo