Direktna Banka – pet godina uspešnog poslovanja

Direktna Banka a.d. Kragujevac ove godine obeležava jubilej – pet godina uspešnog poslovanja Banke koja pod jednim imenom okuplja bogato iskustvo banara KBM, Findomestic BNP Paribas i Piraeus banke, jednostavna i efikasna rešenja, kao i imperativ da se klijentu uvek omogući dodatni komfor i unapređeno korisničko iskustvo.

Na čelu tima Direktne Banke je Vesna Pavlović, dama koja je umnogome zaslužna za imidž stabilnog i pouzdanog partnera i dobre poslovne rezultate Banke.

Grazia: Direktna Banka ove godine obeležava jubilej – 5 godina uspešnog poslovanja. Šta bi bili ključni stubovi poslovnog modela kojim je Banka obezbedila opstanak na konkurentnom tržištu?

Vesna Pavlović: Direktna Banka je jedna od retkih domaćih banaka na tržištu, koja je kao univerzalna finansijska institucija usmerena na rad sa stanovništvom i pravnim licima.  Zahvaljujući ponudi kreiranoj po meri, Banka je u mogućnosti da izađe u susret raznovrsnim potrebama klijenata, sa kojima neguje otvoren odnos, zasnovan na poverenju i razumevanju.

Okosnicu našeg poslovanja čini stručan kadar sačuvan iz integracija tri banke, lako dostupna i jednostavna usluga koja pruža dodatnu vrednost. Na ovaj način se profilišemo kao Banka, a ishod toga su pozitivni rezultati u svim segmentima poslovanja, visoka likvidnost i velika kapitalizovanost.    

Grazia: Važan deo poslovne strategije Direktne Banke jeste digitalizacija poslovanja. Na koje oblasti ćete se fokusirati u narednom periodu?

Vesna Pavlović: Uporedo sa obeležavanjem pet godina uspešnog poslovanja, Banka ubrzano radi na uvođenju Digitalne banke, koja predstavlja naš odgovor na aktuelne potrebe tržišta i postavlja temelj za dalje unapređenje kvaliteta i efikasnosti poslovanja. Osnovne karakteristike nove platforme biće unapređeno korisničko iskustvo, značajna ušteda vremena i jednostavno korišćenje, bez ili sa minimalnom dokumentacijom. 

U proteklom periodu bili smo sigurna podrška zajednici, putem donacija respiratora i ultrazvučnih spirometara zdravstvenim ustanovama u našoj zemlji, kao i korisnicima kreiranjem novih proizvoda i usluga u domenu beskontaktnog plaćanja i digitalnog bankarstva. Godinu smo započeli vrlo ambiciozno, te očekujemo dalji rast tržišnog udela kroz uvećanje depozitnog i kreditnog portfolija, kao i broja zadovoljnih klijenata.

Grazia: Rad u bankarskom sektoru zahteva mnogobrojne veštine, koje smatrate presudnim za uspeh u ovom poslu?

Vesna Pavlović: Kvalitet, istrajnost i sposobnost da se pravovremeno prepoznaju signali tržišta. U svakom poslu je važan kontinuitet u stručnom usavršavanju, kao i da uvek težite ka boljem, čak i preko postavljenih ciljeva. Verujem da uz dobro organizovan i motivisan tim očekivani rezultati neće izostati.