grazia

Fitnes

10 namirnica koje uzrokuju celulit

Pročitajte kojih 10 namirnica uzrokuju celulit i uklonite ih iz vaše ishrane.

Od pilinga i krema za celulit, preko sauna i promene prehrambenih navika, zaista postoji mnogo načina da sebi pomognete u borbi protiv celulita. Danas ćemo se opsežno baviti hranom koja uzrokuje celulit, jer je to definitivno prvi faktor za njegovo stvaranje.

Dakle, ako odlučite da sledite sve korake koje smo vam do sada predložili, uklanjanje određene hrane iz vaše ishrane pomoći će vam da postignete svoj cilj. Naravno, genetika koja uzrokuje zadržavanje tečnosti igra ogromnu ulogu u stvaranju celulita, ali smanjenje nezdrave hrane, šećera i soli, može učiniti celulit manje vidljivim.

U nastavku pročitajte koje su to namirnice.

1. Prerađeno meso i sirevi

Prerađeno meso, kao i sirevi, sadrže toliko soli da konzumiranje odgovara 1/3 soli od dozvoljene dnevne norme. Dakle, ako želite da nastavite da jedete salamu i sir bez debljanja, odaberite onu koja ima nizak sadržaj soli. Obavezno pijte puno vode tokom dana.

2. Konzervirana hrana

Konzervirana hrana je fermentirana solju da bi dugo ostala nepromenjena. Ona možda može biti lagan i brz obrok, ali treba da znate da je za celulit podjednako odgovorna kao i salama i slani sirevi.

3. Soda i bezalkoholna pića sa šećerom

Naravno, onoliko koliko je so odgovorna za stvaranje celulita, toliko je i šećer. Nažalost, u bezalkoholnim pićima je prilično skrivena, jer nisu slatka, pazite na njihov sadržaj šećera. Radije pijte sveže isceđene prirodne sokove kako biste izbegli šećer i uneli više vitamina.

4. Švapski sir

Sveži sir može biti relativno neukusan i lagan, ali krije dovoljno soli. Jedan njegov deo može sadržati čak 1/3 dnevne količine koju treba da sadrži pravilna ishrana.

5. Gotovi sosevi

Gotovi umaci mogu sadržati i so i šećer. Preciznije, svima omiljeni sos sa roštilja, u jednoj porciji može da sadrži polovinu dozvoljene dnevne količine šećera. Srećom, piletina sama po sebi može biti ukusna, pa je konzumiranje takve hrane zaista nepotrebno.

6. Pica

Ishrana bogata nezdravim mastima može usporiti cirkulaciju krvi i protok kiseonika u tkiva. Kao rezultat, vezivno tkivo slabi, čineći celulit vidljivijim. Da biste održali normalan protok krvi, morate ne samo da vežbate već i da izbegavate hranu bogatu zasićenim mastima, kao što je svima omiljena pica.

7. Puter i margarini

Maslac i margarini su još jedna hrana koja začepljuje arterije i time onemogućava normalnu cirkulaciju krvi i oksigenaciju tkiva.

8. Soja sos

Mnogi mitovi su s vremena na vreme razotkriveni u nauci o ishrani, a jedan od najnovijih je onaj o soji. Vaš omiljeni suši, kada ga servirate sa sojom, ima vrlo visok sadržaj soli i može da izazove zadržavanje tečnosti. Zbog toga se možete osećati naduto nakon obroka bogatog sojom. Ako je i dalje želite u svojoj ishrani, odlučite se za onu sa malim udelom soli.

9. Beli hleb

Beli hleb možda nećete smatrati nečim slatkim i obrok bez hleba možda nećete smatrati kompletnim, ali to je jedna od namirnica koja nažalost mnogo doprinosi celulitu. Beli hleb sadrži rafinisane ugljene hidrate, koje telo pretvara u šećer, a zatim u glukozu. Hranljiva materija koja oštećuje kolagen, čineći celulit mnogo gorim nego što zapravo jeste.

10. Krompir ili čips

Svi brzi zalogaji poput čipsa mogu biti ukusni, ali da li ste se ikad zapitali zašto su tako ukusni i tako izazivaju zavisnost? Zato što sadrže pojačivač ukusa koji se naziva natrijum glutamat (E621). Natrijum glutamat koji ovim grickalicama daje ukus ima sposobnost da poveća apetit, tako da ne možete prestati da ih konzumirate.

S druge strane, kada ne možete prestati da jedete čips, povećava se unošenje masti i shodno tome skladištenje masti u telu. A ako se masnoća poveća, celulit postaje sve vidljiviji. Ako tražite jednako ukusnu alternativu, radije jedite orašaste plodove koji su bogati Ō3 i pomažu zdravlju kože i ukupnom zdravlju tela.

Pročitajte još

Povezane teme

Nega kože

Saznajte koji su simptomi disbalansa hormona i kako se to odražava na našu kožu

Disbalans epiderma i pojava akni prvi put se javljaju u pubertetskom uzrastu, a kasnije hormoni variraju između 20. i 40. godine, kao i tokom perioda trudnoće i menopauze.

Nega kože

Za samo dva dana: Ovaj sastojak drastično utiče na smanjenje podočnjaka i bora oko očiju

Pronašli smo način da vratimo okoloočnom područuju željeni sjaj.

Make up

Šminkeri poznatih savetuju: 6 koraka do savršene "smoky eye" tehnike

Svi smo barem jednom pokušali ovu tehniku šminkanja, ali ovog puta zasigurno uspeva.

Trendovi

Transplantacija obrva je novi beauty trend, a mi vam otkrivamo sve što treba da znate o ovom tretmanu

Krisi Tajgen možda više nije najomiljenija osoba na svetu, ali ne možemo da poreknemo da ipak i dalje ima određeni uticaj, naročito kada je u pitanju lepota. 

Nega kože

Selfijem bez šminke Gvinet Paltrou otkrila lice koje retko koja 49-godišnjakinja ima

Možda bi još jednom trebalo da razmislimo o beauyt rutinama koje glumica praktikuje.

Nega kože

Koje beauty navike možete lako da usvojite, a da donesu promenu

Ove navike ćete lako usvojiti, a za rezultat ćete dobiti ono o čemu ste oduvek maštali.

Kosa

6 frizura koje su uvek u trendu

Izdvojili smo 6 uvek aktuelnih frizura, kao i nekoliko njihovih najzanimljivijih varijanti.

Nega kože

Kako da znate da ste preterali sa pilingom i šta tada da radite?

Kada preterujete sa pilingom duže vreme, na kraju može da se dogodi da zapravo ubrzate proces starenja, uništite zdrave ćelije kože i pospešite hiperpigmentaciju.

Nega kože

Sve što ste ikada želeli da znate o pravilnoj nezi usana

Ako nešto mrzimo osim suve kože, onda su to definitivno suve, ispucale usne.

Fitnes

10 fitnes navika žena koje uvek izgledaju dobro

Ako osmislite stil života koji vas vodi do rezultata, nikada više nećete morati da brinete zbog dolaska leta.