grazia

Fitnes

Preskakanje konopca: najpristupačniji način za postizanje forme

Vijača je jednostavan i vrlo pristupačan način za postizanje forme. Odgovara svima, bez izuzetka, i, što je lepo, ne zahteva velike troškove.

Konopac smo preskakali u detinjstvu, i ako je ova zabava bila potcenjena tada, danas je moderan način punopravnog kardio treninga. Skakanje će pomoći ne samo u gubitku kilograma, već i jačanju srca, krvnih sudova, respiratornog sistema i razvoju izdržljivosti.

15 minuta preskakanja dnevno će ubrzati cirkulaciju i metabolizam, kao i proces sagorevanja masti, a takođe će pomoći u toniranju mišića ruku i nogu. Za sat intenzivnog skakanja konopca, u proseku se sagori oko 700 kalorija.

Za skakanje će vam trebati udobna odeća, poželjno uska koja pokriva telo (da biste umanjili moguće povrede), patike za trčanje (biće najprikladnije za stopala) i sam konopac.

Vijače ili konopci za preskakanje mogu biti izrađeni od gume i meke plastike. Prvi su jeftiniji, vrlo ih je lako pronaći, pogodni su i za početnike i za sportiste, ali od njihovog udarca mogu ostati ogrebotine i tragovi. Ovi drugi su skuplji, takođe su vrlo česti, ali nisu pogodni za sve. Moraćete da se naviknete na njih, jer je plastika mnogo lakša od gume, što znači da ćete uz veliki napor morati da okrećete uže. Ali ovo je čak i dobro - kalorije ćete sagoreti mnogo brže. Takođe postoji razlika u težini ručica na konopcima za preskakanje: što je teže, to će se mišići ruku više "napumpati"

Važnu ulogu u ovoj priči igra dužina vijače - ukoliko je previše duga ili preivše kratka, može ne samo da izazove modrice i neugodnost, već i iščašenja zglobova i ruku. Da biste pronašli optimalnu dužinu za sebe, koristite sledeću tehniku - uzmite ručice vijače u svaku ruku, nagazite nogom na sredinu konopca i podignite ručke prema gore. Tačna je dužina kada drške dosegnu sredinu grudi.

Kako pravilno preskakati konopac

Da, podsećanje na časove fizičkog vaspitanja neće biti dovoljno. Postoje različite vežbe za treniranje različitih mišićnih grupa.

Izvodite normalne vertikalne skokove minut i po.

Pokušajte da promenite noge - naizmenični skokovi na levoj i desnoj nozi. Ova vežba može trajati od dva do 5 minuta za svaku nogu.

Za energičan trening tela i kukova pokušajte da skočite savijenih nogu. Podesite konopac na optimalnu dužinu i počnite da skačete bez ispravljanja nogu. Nastavite skakati 3-5 minuta u zavisnosti od vaše kondicije.  

foto:marieclaire

Povezane teme

Trendovi

Najnoviji nail trend odgovara nestabilnom letnjem vremenu

Cloud nail: najnoviji nail art trend koji smo pronašli na Instagramu!

Make up

10 najboljih BB krema - jer se na leto opraštamo od teških pudera

U letnjim mesecima svi želimo da naša šminka bude što svežija i laganija. BB kreme su idealan saveznik da se to postigne!

Nega kože

Anew Hydra ProVita-D dnevna krema pruža 72 sata hidratacije

Avon inovacija sa ekskluzivnom ProVita-D tehnologijom

Fitnes

Da li je sir zabranjen ukoliko želite da izgubite kilograme

„Mogu li da jedem sir kada pokušavam da smršam?“ - jedno je od najčešće postavljanih pitanja nutricionistima.

Fitnes

Zašto je važno posvetiti 10 minuta dnevno meditaciji

Otkrivamo kako da se oraspoložimo i osećamo bolje za samo 10 minuta dnevno.

Parfemi

Letnji prijatelj: najlepši parfemi sa notom irisa

Sezona cvetanja irisa (perunike) je u punom jeku. Podsećamo na najpoznatije mirise u istoriji parfimerije sa notom irisa.

Nega kože

Zašto svima trebaju ledene kupke

Ući u kadu punu ledene vode, a zatim i neko vreme tamo ostati može izgledati kao nešto zaista ludo.

Kosa

5 načina da napravite savršene lokne bez toplote

Niko od nas ne može da odoli dugim uvojcima i predivnim talasima u kosi.

Trendovi

4 sveže ideje za manikir koje ćemo sigurno isprobati ovog leta

Za prve dane leta biramo žive boje i trendi manikir sa naglaskom na detalje.

Kosa

Smeđa kosa: 5 vrhunskih načina za oživljavanje boje tokom leta

Od proleća sanjamo da leto dočekamo sa potpuno novom bojom i frizurom i konačno je došlo vreme.

Fitnes

Naomi Kembel otkriva na Instagramu tajnu savršenog tela

Naomi Kembel je poznata po svom fit telu i savršeno oblikovanim nogama.

Kosa

Boemske frizure za letnje šetnje

Ukoliko želite da ovog leta budete „dete cveća“ izdvojili smo za vas niz frizura koje ćete lako napraviti i koje su potpuno inspirisane 70-im godinama.