grazia

Fitnes

Želite da imate ravan stomak? Evo 13 saveta koji deluju!

Za početak, razjasnimo - nemoguće je ukloniti masti ili „smršati“ samo jedan deo tela. Težina ide svuda ili nigde. Dakle, za ravan stomak moraćete da uključite dijetu i sport. Ali ako niste ljubitelj nijednog, evo nekoliko navika koje će vam pomoći da održite stomak ravnim bez posta ili napornog vežbanja.

1. Dodajte maslinovo ulje u hranu svaki dan

Maslinovo ulje, koje se u davnim vremenima zvalo „žuto zlato“, jedan je od najstarijih lekovitih i kozmetičkih proizvoda. Bori se sa kardiovaskularnim bolestima, pospešuje varenje i na najbolji način vraća pH u našem telu. Takođe je moćan antioksidans i, što je najvažnije, sprečava nadimanje i probleme sa crevima.

2. Manje stresa

Naš stomak je drugi mozak. Ovde se nakuplja napetost, iritacija i tuga. A tamo gde postoji stres, postoje problemi sa varenjem i nadimanjem. Rešenje: uradite jogu ili meditaciju da biste smanjili nivo kortizola i oslobodili se svih loših stvari koje pokušavaju da utiču na vas.

3. U hranu dodajte još začina

So je štetna za naše telo i zdravlje, ali začini su, naprotiv, vrlo korisni. Povećavanjem telesne temperature pomažu u borbi protiv bolesti i sagorevanju kalorija. Ali budite oprezni, u masnu pljeskavicu ne treba dodavati puno bibera. Važno je jesti zdravu hranu i dodati joj prstohvat bibera ili kurkume.

4. Napravite plank

Isprobajte izazov planka od 30 dana i odmah ćete videti rezultat. Počnimo držeći plank 20 sekundi (prvi dan), a zatim postepeno povećavajte trajanje tokom meseca.  

5. Jedite zdrave masti svaki dan

Avokado, slatki krompir, orašasti plodovi i riba bi trebali biti obavezni na vašem meniju. Pored toga što su zdrave masne kiseline, ta je hrana bogata vlaknima i idealna je za uklanjanje nakupljenih loših masti.

6. Pijte jabukovo sirće

Jabukovo sirće je magični proizvod za lepotu. Mi ga volimo zbog njegove sposobnosti da kosa zablista, ali jabukovo sirće se može piti. Jedna kašičica dnevno smanjiće kiselost u stomaku i, kao rezultat, nadimanje.

7. Masirajte stomak

Masiranje stomaka korisno je za varenje, cirkulaciju i nadimanje. Samo lezite na leđa i laganim pritiskom u velikim krugovima u smeru kazaljke na satu masirajte stomak.

8. Jedite samo zdravo voće i hranu za detoksikaciju

Jabuka, artičoka, tofu ili čak suva šljiva mogu poboljšati varenje i pomoći u uklanjanju toksina. Biljni proteini (bademi, orasi, lešnici), kao i meka vlakna sadržana, posebno u voću i povrću, doprinose boljem čišćenju creva. Izbegavajte: prženu hranu, mlečne proizvode, životinjske masti poput putera, sosova i „rafiniranu“ hranu poput belog hleba i krekera.

9. Ne jedite margarin, majonez i gotove soseve

Izbegavajte nezdrave masnoće u svojoj omiljenoj hrani. Zamenite majonez jogutom. Margarin - biljnim uljem. Salate začinite limunovim sokom i sirćetom.  

10. Pijte 1,5 litara vode dnevno

Banalni saveti svih modela, ali uspeva - voda vam neće pomoći da smršate, ali stimuliše limfni sistem i poboljšava metabolizam. Izaberite drenažna pića: vodu, biljne čajeve. Zeleni čaj sprečava stvaranje masti. Voda (sa mentom, chia ili limunom) reguliše apetit. Izbegavajte: Alkohol (doprinosi zadržavanju tečnosti i nakupljanju masti, uključujući u predelu stomaka), gazirana pića i voćni sokovi koji uzrokuju nadimanje.

11. Vežbajte  

Sport sagoreva kalorije i pomaže vam da izgubite kilograme, uključujući smanjenje stomaka. Da biste izgubili kilograme što je više moguće, morate ne samo svakodnevno vežbati najmanje trideset minuta, već i nadgledati svoju ishranu.  Znajte da je važno trajanje vežbe, a ne intenzitet. Sat hoda zameniće pola sata u stolici za ljuljanje. Šetnja, plivanje, vožnja biciklom - sve ovo neće pretvoriti naš stomak u „dasku“, već će ga učiniti ravnim.

12. Naučite pravilno disati

Pravilno disanje i vežbe za disanje toniraju stomak, pomažu u varenju i ublažavaju stres koji često uzrokuje nadimanje. Kada smo opušteni, dišemo duboko i polako. Kada smo pod stresom, dijafragma se smanjuje, dobijamo manje kiseonika, što može prouzrokovati bolove u trbuhu i nadimanje. Dakle, u bilo kojoj neprijatnoj situaciji - dišite!

13. Pazite na držanje tela

Loše držanje tela ili problemi sa leđima mogu vam stvoriti stomak. Posetite specijaliste i proverite leđa, radite jednostavne vežbe za držanje tela i neprestano nadgledajte položaj ramena, glave i vrata. Zapamtite da nisu potrebna magična sredstva - držanje se ispravlja najjednostavnijim vežbama iz opšteg fizičkog treninga. Posvetite vežbanju 10-15 minuta svakog dana i bićete iznenađeni.

 

Povezane teme

Make up

Makeup trend koji dolazi direktno iz 90-ih

Voleli su ga supermodeli tog vremena i sada ga nose sve holivudske poznate ličnosti.

Fitnes

Šta se dešava sa vašim telom kada svakog jutra jedete ovsenu kašu?

Cela istina o uticaju najpopularnije kaše na naše telo!

Trendovi

Sjaj bisera: ideje za najromantičniji prolećni manikir

Topli prolećni dani su stigli i konačno ostavljamo tople rukavice koje su do sada štitile naše ruke.

Kosa

Magija kod kuće: DIY maske za svaki tip kose

Toplota, boje, predmeti i proizvodi za oblikovanje kose ne deluju dobro na kosu i često su uzrok suvoće i oštećenih krajeva.

Fitnes

Vikend dijeta: šta treba da znate o principu ishrane 5:2

Ukoliko želite savršenu figuru ovog proleća, imamo rešenje za vas.

Fitnes

4 proverena saveta za ravan stomak (bez vežbanja)

Cilj dostizanja ravnog stomaka postaje sve intenzivniji kako se približavamo letu.

Kosa

Zaboravite na sedu kosu uz ove namirnice

Činjenica je da sve više žena počinje da primećuje sedu kosu u mlađim godinama.

Fitnes

Barbie dijeta koju prati Margo Robi

Holivudska glumica otkriva svoje tajne ishrane dok se priprema za film o legendarnoj lutki.

Parfemi

5 zelenih mirisa koji će vas očarati svojom aromom

Zeleni mirisi su posebna porodica u klasifikaciji parfimerije.

Fitnes

Zašto je neophodna hidratacija tela i kako to postići

Svi znamo da je svakodnevno i često konzumiranje vode neophodno, ali mnogi od nas na to nisu navikli.

Fitnes

Kako napraviti ulje od đumbira i zašto vam je potrebno?

Sastojak za masažu koji pomaže u ublažavanju specifičnih bolova, umora i iritacije i povećanju libida.

Trendovi

11 predloga za manikir u nežnim bojama proleća

Nežne nijanse i pastelni slatkiši daju nam potrebnu inspiraciju za nokte i dovode nas u prolećno raspoloženje.

Fitnes

Da li stalno osećate nadimanje? Imamo 7 načina da se nosite sa tim

Sedentarni način života, loša probava, hormonski poremećaji i stres neki su od faktora odgovornih za osećaj nadutosti u stomaku i nogama.

Nega kože

Nega poznatih

Kada se ugase svetla reflektora, slavne dame čijoj lepoti se divimo obične su žene poput nas, u stalnoj potrazi za najboljim načinima da sačuvaju blistavost tena i mladolik izgled.

Fitnes

6 vitamina koje je opasno uzimati bez lekarskog recepta

Danas se vitamini smatraju univerzalnim lekom za prevenciju gotovo svake bolesti, a saveti o njihovoj upotrebi nalaze se na svakom Internet portalu posvećenom zdravlju i lepoti.