grazia

GASTRO

Kako da svakodnevne grickalice pretvorite u male, zasitne obroke?

Ne znamo za vas, ali u našoj kancelariji najveći je problem - šta jesti? Svi smo u određenom delu dana, a ponekad i tokom celog dana, u žurbi i najlakše nam je da zgrabimo prvo što nam se nađe pod rukom. Naravno, svesni smo toga da to ponekad nije najbolji izbor, ali kada nemate vremena za kuvanje, da li zaista možete da očekujete išta drugo? 

Baš zato što smo svi u istom "sosu" izdvojili smo recepte koje je lako napraviti, a koji se mahom sastoje od grickalica koje verovatno već imate kod kuće, ili, ako ne, onda ih je lako nabaviti. Nema kuvanja, ali ima kombinovanja svežih, celovitih namirnica koje će vam obezbediti sve potrebne hranljive sastojke + zaista će vas držati sitim!

Doručak

U običan jogurt dodajte sezonsko voće (jagode, trešnje, banane, pomorandže), orašaste plodove poput badema, semenke poput suncokreta i začinite sa malo cimeta. Jogurt je pun za creva dobrih bakterija, voće i citrusi obezbeđuju minerale, vlakna i vitamin C, dok su orašasti plodovi i semenke izvori aminokiselina, zdravih masti, minerala i vitamina. Dodavanjem cimeta pojačavate količinu antioksidanasa. 

Ručak

Napravite salatu od tamnog lisnatog povrća kao što je spanać, koji je bogat vlaknima i gvožđem, kuvanih jaja koja sadrže 12 grama proteina, 1/4 šolje feta sira za dodatnu količinu kalcijuma (uzgred, feta ima manje masti od starih tvrdih sireva kao što su čedar ili parmezan), dodajte još svežeg povrća po želji i 1/2 tunjevine, koja je bogata omega-3 masnim kiselinama. Začinite salatu bademima, maslinovim uljem i sirćetom. 

Užina

Napravite kombinaciju krekera od celog zrna čija vlakna će vas duže držati sitim i svežeg sira, ako je moguće organskog, koji sadrži vitamin B i proteine koji takođe doprinose sitosti. Dodajte i šargarepu, za dodatni izvor vitamina A i K, kao i kalijuma. 

Večera

Napravite sendvič od hleba od celog zrna, koji je bogat proteinima i vlaknom, i ćuretine, koja je odličan izvor proteina. Dodajte šargarepu koju možete jesti sa humusom koji je bogat vitaminom A, ali i vlaknima, mineralima i aminokiselinama. 

Foto: Pexels

Priredila: I. T.

Pročitajte još

Povezane teme

GASTRO

Recept dana: Kremasti kolač sa šljivama i hrskavom penom od belanaca

Iskoristite sezonu šljiva i nek se nađu u vašem jelovniku. Jednako su ukusne i sočne i u slanoj i u slatkoj kombinaciji.

GASTRO

Volite avokado? Evo kako da napravite sladoled od njega

Ovo je savršen recept za omiljenu letnju poslasticu.

GASTRO

Vreme je za detoks: Predlažemo recept za savršenu obrok salatu

Lako i brzo se sprema, lagana je i što je najbolje - možete da je nosite na posao.

GASTRO

Recept dana: Voćne sladoled kocke

Ledeno, kremasto, sočno, osvežavajuće uživanje.

GASTRO

Korisni saveti italijanske none: Večera gotova za 10 minuta

Zapratite Nonna Finu, a onda, zahvaljujući njenim savetima, postanite stručnjak za spremanje špageta.

GASTRO

Šta kafa koju pijete govori o vama?

Kapućino vole sanjari, moka je za druželjubive, dok espreso biraju lideri.

GASTRO

Recept dana: Sufle od limuna

Lagan, vazdušast desert savršeno je slatko-limunkasto osveženje tokom vrelih dana.

GASTRO

Zašto je dobro piti čaj tokom vrelih dana?

Kada vam je vruće, topao čaj je sigurno poslednje što vam pada na pamet. Ali, razuverićemo vas.

GASTRO

Ovo je Vasa iz “Vasine torte”

Da li ste znali da ovaj reecpt za jednu od najlepših srpskih torti, počiva iz davne 1908. godine?

GASTRO

Novi Somersby jagoda i limeta - nestvarno dobar ukus, stvarno bez alkohola!

Kako bi svečano predstavio najsvežijeg člana porodice, omiljeni sajder brend, Somersby, održao je nestvarno dobru žurku koju je svojim nastupom ulepšala Sara Jo.

GASTRO

Ferrero samoinicijativno u Srbiji povlači određene Kinder proizvode, proizvedene u Belgiji

Ferrero sarađuje sa nadležnim institucijama kontrole kvaliteta hrane zbog moguće povezanosti sa pojedinim prijavljenim slučajevima salmonele van granica Srbije.