grazia

GASTRO

Kako da svakodnevne grickalice pretvorite u male, zasitne obroke?

Ne znamo za vas, ali u našoj kancelariji najveći je problem - šta jesti? Svi smo u određenom delu dana, a ponekad i tokom celog dana, u žurbi i najlakše nam je da zgrabimo prvo što nam se nađe pod rukom. Naravno, svesni smo toga da to ponekad nije najbolji izbor, ali kada nemate vremena za kuvanje, da li zaista možete da očekujete išta drugo? 

Baš zato što smo svi u istom "sosu" izdvojili smo recepte koje je lako napraviti, a koji se mahom sastoje od grickalica koje verovatno već imate kod kuće, ili, ako ne, onda ih je lako nabaviti. Nema kuvanja, ali ima kombinovanja svežih, celovitih namirnica koje će vam obezbediti sve potrebne hranljive sastojke + zaista će vas držati sitim!

Doručak

U običan jogurt dodajte sezonsko voće (jagode, trešnje, banane, pomorandže), orašaste plodove poput badema, semenke poput suncokreta i začinite sa malo cimeta. Jogurt je pun za creva dobrih bakterija, voće i citrusi obezbeđuju minerale, vlakna i vitamin C, dok su orašasti plodovi i semenke izvori aminokiselina, zdravih masti, minerala i vitamina. Dodavanjem cimeta pojačavate količinu antioksidanasa. 

Ručak

Napravite salatu od tamnog lisnatog povrća kao što je spanać, koji je bogat vlaknima i gvožđem, kuvanih jaja koja sadrže 12 grama proteina, 1/4 šolje feta sira za dodatnu količinu kalcijuma (uzgred, feta ima manje masti od starih tvrdih sireva kao što su čedar ili parmezan), dodajte još svežeg povrća po želji i 1/2 tunjevine, koja je bogata omega-3 masnim kiselinama. Začinite salatu bademima, maslinovim uljem i sirćetom. 

Užina

Napravite kombinaciju krekera od celog zrna čija vlakna će vas duže držati sitim i svežeg sira, ako je moguće organskog, koji sadrži vitamin B i proteine koji takođe doprinose sitosti. Dodajte i šargarepu, za dodatni izvor vitamina A i K, kao i kalijuma. 

Večera

Napravite sendvič od hleba od celog zrna, koji je bogat proteinima i vlaknom, i ćuretine, koja je odličan izvor proteina. Dodajte šargarepu koju možete jesti sa humusom koji je bogat vitaminom A, ali i vlaknima, mineralima i aminokiselinama. 

Foto: Pexels

Priredila: I. T.

Pročitajte još

Povezane teme

GASTRO

Sicilijanska kasata

Torta koja je neizostavna na trpezi tokom praznika.

GASTRO

Mafini od spelte, jabuka i nara

Jednostavan recept za neobičnu poslasticu.

GASTRO

Jesenji čizkejk od bundeve

Sezona je bundeve i sve njene prednosti treba iskoristiti

GASTRO

Zdrav kolač s višnjama - bez brašna!

Lako, brzo, jednostavno, ukusno i zdravo

GASTRO

Tart sa šljivama

Pravi se brzo i lako a sjajno ide uz ove jesenje dane!

GASTRO

Da li ste probali arančine?

Staro italijansko jelo arančini, dolazi nam iz srca Sicilije

GASTRO

Sočan kolač sa jabukama i grizom

Ako vam se jede nešto slatko, evo odlične ideje.

GASTRO

Malo drugačije: Lazanje sa palačinkama

Ukusi Italije uvek su dobrodošli na trpezu, kako u originalnom izdanju, tako i u malo izmenjenom.

GASTRO

Probajte meksički fahitas

Dajemo vam recept popularnog jela koje Meksikanci obožavaju.

GASTRO

Recept za omiljeni: tost sa avokadom i tunom

Nutritivnim sadržajem, avokado se nalazi u samom vrhu poželjnih namirnica koje bi trebalo svaki dan da se nađe na vašem meniju.

GASTRO

Mandžurijska piletina

Recept za piletinu koja je istovremeno hrskava i mekana.

GASTRO

Sočni kolač s rogačem i jabukama

Znate li uopšte kakav je ukus rogača?

GASTRO

Azijska slatko-kisela čorba

Svi koji vole miks različitih ukusa, biće oduševljeni ovom čorbom.

GASTRO

Čokoladni kolač - za 5 minuta!

čokoladni ekspres-kolač će vas spasiti ako imate “iznenadne“ goste, ili jednostavno, ako želite da se zasladite.