grazia

Fitnes

Kako da se za 7 dana rešite masnih naslaga na stomaku?

Rešiti se upornih masnih naslaga na stomaku nije samo stvar dobrog izgleda, već i dobrog zdravlja - mnoga istraživanja su pokazala da su masne naslage na stomaku u direktnoj vezi sa razvojem dijabetesa ili srčanih oboljenja. Zato, ukoliko želite da sprečite zdravstvene probleme i uz to izgledate kako želite - vredi promeniti svakodnevne navike i ishranu, što uz malo upornosti nije tako teško.

Doduše, hajde da ne budemo ni previše optimistični - masne naslage na stomaku je verovatno najteže skinuti, ali dobra vest je da postoje namirnice koje će doprineti njihovoj razgradnji, kao što su avokado, artičoke, integralne žitarice, kefir, zeleni čaj, jaja, kikiriki i leblebija. 

U nastavku teksta vam otkrivamo kako da ove, ali i druge zdrave namirnice pametno uključite u svoju ishranu:

Dan 1

Doručak: omlet sa feta sirom i paprikom, 1 srednja pomorandža, 1 šolja zelenog čaja

Užina: 1 šolja nemasnog kefira, 1 šolja malina, 2 kašičice čija semenki 

Ručak: tortilja od celog zrna sa povrćem

Užina: 1/4 šolje kikirikija

Večera: 2 šolje supe od povrća, 1 lepinja od celog zrna, 1/4 šolje humusa

Dan 2

Doručak: omlet sa feta sirom i paprikom, 1 srednja pomorandža, 1 šolja zelenog čaja

Užina: 1 šolja nemasnog kefira, 1 šolja malina, 2 kašičice čija semenki 

Ručak: salata od spanaća sa artičokama i parmezanom

Užina: 1 1/2 šolja kokica spremljenih bez ulja

Večera: 1 3/4 šolje testenine od leblebija sa pesto sosom od spanaća

Dan 3

Doručak: omlet sa feta sirom i paprikom, 1 srednja pomorandža, 1 šolja zelenog čaja

Užina: 1 srednja banana, 1 kašika kikiriki putera

Ručak: salata od spanaća sa artičokama i parmezanom

Užina: 1 šolja nemasnog kefira, 1 šolja malina, 2 kašičice čija semenki 

Večera: kari od leblebija, 1 lepinja od celog zrna

Dan 4

Doručak: 1 šolja mača latea, 1 tost sa avokadom, 2 kivija

Užina: omlet sa feta sirom i paprikom

Ručak: salata od spanaća sa artičokama i parmezanom

Užina: 1/4 šolje kikirikija

Večera: sočivo sa grilovanim povrćem

Dan 5

Doručak: 1 šolja kefira, 3/4 šolje nezaslađenog muslija, 3/4 šolje malina, 1 šolja zelenog čaja

Užina: omlet sa feta sirom i paprikom

Ručak: salata od spanaća sa artičokama i parmezanom

Užina: 1 srednja jabuka

Večera: 1 porcija špageta sa piletinom i pestom od avokada

Dan 6

Doručak: 1 šolja mača latea, 1 tost sa avokadom

Užina: omlet sa feta sirom i paprikom

Ručak: salata od belog pasulja i povrća

Užina: 1 srednja banana, 1 kašika kikiriki putera

Večera: 1 porcija škampa, 1 šolja kuvanog braon pirinča sa peršunom, 1 šolja brokolija spremljenog na pari, sa malo maslinovog ulja, soli i bibera

Dan 7

Doručak: omlet sa feta sirom i paprikom, 1 srednja pomorandža, 1 šolja zelenog čaja

Užina: 1 srednja jabuka, 1 kašika kikiriki putera

Ručak: tost sa belim pasuljem i avokadom

Užina: 3/4 šolje nemasnog kefira, 1 šolja malina, 2 kašičice čija semenki

Večera: porcija piletine sa 1 šoljom kuvanog braon pirinča sa 1/2 kašičice origana

Foto: Pexels

Pročitajte još

Povezane teme

Nega kože

Baš sve što treba da znate o pilingu lica

Kakav piling postoji i da li je efikasan ili pak štetan?

Nega kože

Da li zaista treba da prestanemo da se umivamo ujutru?

I šta izbegavanje ovog koraka donosi vašoj koži?

Trendovi

11 ideja za svadbeni manikir, a nije klasičan "French"

Volimo francuski manikir, ali ovoga puta donosimo nešto drugačije ideje.

Make up

Francuskinja savetuje: Crveni karmin mora biti malo mrljav

I razlog zbog koga je tako, sasvim je na mestu.

Parfemi

Ove parfeme koriste poznate dame

Otkrivamo parfeme koje obožavaju javne ličnosti.

Parfemi

Otkrivamo: Koje parfeme su Dajana, Kejt i Megan nosile na svojim venčanjima?

Sada možete da mirišete baš kao vaša omiljena royal dama.

Kosa

18 frizura savršenih za venčanje

Bez obzira na to da li ste mlada ili gošća.

Fitnes

5 ideja za vežbanje bez odlaska u teretanu

Želite bolju formu, a nemate vremena za fitnes? Imamo rešenje.

Kosa

5 frizura koje laskaju okruglom licu

Osvežite svoj izgled ove sezone, tako da izgledate perfektno.

Fitnes

Zašto ne smete da "varate" dok ste na dijeti?

"Cheat Day" ništa ne olakšava niti donosi bilo kakvu korist. Evo šta možete da uradite umesto da "varate".