Fitnes

3 mita o sagorevanju masti u koje morate prestati da verujete

Sagorevanje masti je ključni deo gubitka kilograma.

Ispravna kombinacija fizičke aktivnosti i dijete glavni je faktor koji dovodi do gubitka kilograma. Uprkos činjenici da je tajna mršavljenja izuzetno jednostavna, proces sagorevanja masti povremeno je obrastao neutemeljenim mitovima. Vreme je da odagnamo one najčešće.

Mit 1: sagorevanje masti započinje nakon samo 30 minuta vežbanja.

Sagorevanje masti se stalno dešava u našem telu: telo koristi rezerve da održi određeni nivo fizičke aktivnosti. Osnovni princip mršavljenja zasnovan je na činjenici da treba da potrošite više kalorija nego što unesete. Čak i ako ste se sportom bavili samo 15 minuta dnevno, ali istovremeno volite laganu i niskokaloričnu večeru, rezultat neće dugo čekati. Dijeta ima mnogo veći uticaj na proces sagorevanja masti nego broj vežbi. Ako intenzivno vežbate, ali istovremeno počnete da jedete znatno više, onda vam ovaj pristup verovatno neće pomoći da smršate.

Mit 2: Trening snage pretvara masti u mišiće

Mišić se stvara tokom treninga snage - istina je. Ali masnoća se ne pretvara u mišić, ona se razgrađuje zbog negativnog energetskog balansa. Zbog toga je najbolje kombinovati trening snage i trening izdržljivosti. Ovo je jedini način da telo izvuče maksimum energije iz masnih naslaga i, shodno tome, razgradi je. Što više mišićne mase, telu je potrebno više energije, što znači da se sagoreva više masti.

Mit 3: Salo se aktivnije sagoreva ujutru

Logično je da ako je stomak ujutro prazan i još niste stigli da doručkujete, onda će telo energiju za fizičku aktivnost uzimati isključivo iz rezervi. Vežbanje na prazan stomak zaista ima smisla: zalihe glikogena se dobro tope, a telo tokom dana počinje brže da koristi masti. Međutim, ovde treba uzeti u obzir dugoročnu perspektivu: da biste sagoreli kilogram masti, morate stvoriti deficit od 7000 kalorija. Stoga, ako planirate da se nagradite nezdravom hranom nakon treninga, onda ovaj pristup neće biti od koristi.

Povezane teme

Parfemi

Vreme i staklo: kako pravilno čuvati omiljene parfeme

Da ne bi izgubili miris i jedinstveni šarm.

Fitnes

Zašto su slatkiši neophodni našem telu

Da li je pametno izbaciti šećer u potpunosti iz ishrane?

Nega kože

Suve usne: 10 saveta za zaštitu usana zimi

Kako se otarasiti suvih i perutavih usana tokom hladne sezone?

Fitnes

8 namirnica koje možete da jedete noću kako ne biste naštetili figuri

Iz nekog razloga, hrana postaje posebno ukusna i poželjna noću. Pročitajte o tome kako kombinovati posao sa zadovoljstvom u našem materijalu.

Parfemi

Sa mirisom mora, maslinovog drveta i shea maslaca: kolekcija L'Occitane za muškarce

Ukoliko želite da poklonite svom partneru mirise inspirisane prirodom.

Parfemi

Anemone, bršljan i kamilica: botanička reklamna kampanja Loewe Perfumes

Beauty snimanje nove kolekcije mirisa Botanical Rainbow.

Parfemi

Costa Azzurra - Tom Ford

Sunčano blaženstvo, primorska estetika i jedinstvena čarolija mediteranske atmosfere - u jednoj bočici.

Parfemi

Parfem sa mirisom proleća: pokazuje Kaja Gerber

Na šta miriše proleće? Ko zna, možda je to novi miris DAISY MARC JACOBS SPRING Marca Jacobsa.

Fitnes

Gvinet Paltrou lansira svoj prvi wellness vibrator

Seksualno zdravlje je novi izvor prihoda holivudske glumice.

Fitnes

Želite da imate ravan stomak? Evo 13 saveta koji deluju!

Za početak, razjasnimo - nemoguće je ukloniti masti ili „smršati“ samo jedan deo tela.

Parfemi

Deva Kasel je ponovo lice Dolce & Gabbane

Ćerka Monike Beluči i Vinsenta Kasela, Deva nastavlja saradnju sa italijanskim brendom Dolce & Gabbana.

Nega kože

Irina Šajk i Mimi Luzon objavile su zlatnu masku od 24 karata

Zlatne maske Mimi Luzon od 24 karata već su postale važan ritual lepote među mnogim poznatim ličnostima.