grazia

Fitnes

4 saveta za rešavanje hroničnog umora

U većini slučajeva, nedostatak vitalnosti povezan je sa nedostatkom energije.

Naizgled bezopasne stvari poput nedostatka fizičke aktivnosti, neuravnotežene ishrane ili anksioznosti mogu biti krive za stalni umor. Pitali smo stručnjake koji su najbolji načini za izbegavanje povećanog umora i poboljšane produktivnosti i kvaliteta života, a njihove savete možete otkriti u nastavku: 

Opuštanje

Da biste se odmah opustili i osećali energičnije, isprobajte jedan od tretmana za opuštanje. Na primer, masaža ne samo da pomaže u ublažavanju napetosti mišića i ubrzavanju metaboličkih procesa u telu, već doprinosi i emocionalnom rasterećenju. Tajlandske tehnike su najpogodnije za ovo, a posebno masaža sa esencijalnim uljima. Takođe možete isprobati obloge od blata ili čokolade, kupku sa mlekom i medom, aromaterapiju ili uranjanje u kupku sa toplim rastvorom soli. Svi ovi postupci su usmereni na psihološku relaksaciju, a takođe pomažu u detoksikaciji tela, normalizaciji metabolizma i jačanju imuniteta.

Smanjite količinu slatkiša

Šećer sadržan u slatkišima, kolačima i slatkim gaziranim napicima, može dati brz nalet energije, ali na duže staze, on nije nimalo dobar za vaš organizam. Čim pojedemo nešto slatko, nivo glukoze u krvi brzo raste, ali nakon nekog vremena dovodi apatije. Pored toga, prekomerna konzumacija slatkiša može dovesti do razvoja dijabetesa, ateroskleroze, hipertenzije i problema sa kardiovaskularnim sistemom. Energija se može dobiti iz prirodnog šećera koji se nalazi u svežem povrću, voću i bobicama. Pozitivna strana ove vrste šećera je ta što ga telo bolje apsorbuje bez izazivanja neželjenih efekata. Pored toga, biljna hrana bogata je vlaknima, vitaminima i mineralima, što ih čini važnim delom zdrave ishrane.

Ne zaboravite na sport

Naučno je dokazano da vam redovno vežbanje može pomoći da bolje upravljate umorom i stresom. Tokom fizičke aktivnosti, telesna tkiva su obogaćena kiseonikom i hranljivim sastojcima, što povećava nivo energije. Zanimljivo je i da nas bavljenje sportom čini srećnijim. U početku mozak svaki trening doživljava kao stres. Kao odgovor na to, telo počinje snažno da proizvodi zaštitni protein - neurotrofični faktor u mozgu, a sam mozak - endorfine. Zbog toga se nakon plivanja, trake za trčanje ili istezanja obično osećamo energično, lako u telu i bistro u mislima.

Prilagodite obrasce spavanja

Kada malo spavamo, a istovremeno puno radimo, psiha jednostavno izgori. Nije iznenađujuće što se nakon 4-5 sati sna osećamo iscrpljeno, slabo razumemo i ne možemo se koncentrisati na rešavanje važnih stvari. Da bi se izbegle takve nevolje, idite u krevet najkasnije do ponoći i spavajte najmanje 8 sati. Činjenica je da se u ovom periodu aktivno proizvodi hormon spavanja melatonin, koji poboljšava kvalitet sna i pruža osećaj snage ujutru, a istovremeno unapređuje aktivnost imunog sistema. Ako ne možete da zaspite, isprobajte aromatične kupke pre spavanja, malo meditirajte ili popijte šolju čaja od mente.

foto:heroine.ru

Povezane teme

Make up

Makeup trend koji dolazi direktno iz 90-ih

Voleli su ga supermodeli tog vremena i sada ga nose sve holivudske poznate ličnosti.

Fitnes

Šta se dešava sa vašim telom kada svakog jutra jedete ovsenu kašu?

Cela istina o uticaju najpopularnije kaše na naše telo!

Trendovi

Sjaj bisera: ideje za najromantičniji prolećni manikir

Topli prolećni dani su stigli i konačno ostavljamo tople rukavice koje su do sada štitile naše ruke.

Kosa

Magija kod kuće: DIY maske za svaki tip kose

Toplota, boje, predmeti i proizvodi za oblikovanje kose ne deluju dobro na kosu i često su uzrok suvoće i oštećenih krajeva.

Fitnes

Vikend dijeta: šta treba da znate o principu ishrane 5:2

Ukoliko želite savršenu figuru ovog proleća, imamo rešenje za vas.

Fitnes

4 proverena saveta za ravan stomak (bez vežbanja)

Cilj dostizanja ravnog stomaka postaje sve intenzivniji kako se približavamo letu.

Kosa

Zaboravite na sedu kosu uz ove namirnice

Činjenica je da sve više žena počinje da primećuje sedu kosu u mlađim godinama.

Fitnes

Barbie dijeta koju prati Margo Robi

Holivudska glumica otkriva svoje tajne ishrane dok se priprema za film o legendarnoj lutki.

Parfemi

5 zelenih mirisa koji će vas očarati svojom aromom

Zeleni mirisi su posebna porodica u klasifikaciji parfimerije.

Fitnes

Zašto je neophodna hidratacija tela i kako to postići

Svi znamo da je svakodnevno i često konzumiranje vode neophodno, ali mnogi od nas na to nisu navikli.

Fitnes

Kako napraviti ulje od đumbira i zašto vam je potrebno?

Sastojak za masažu koji pomaže u ublažavanju specifičnih bolova, umora i iritacije i povećanju libida.

Trendovi

11 predloga za manikir u nežnim bojama proleća

Nežne nijanse i pastelni slatkiši daju nam potrebnu inspiraciju za nokte i dovode nas u prolećno raspoloženje.

Fitnes

Da li stalno osećate nadimanje? Imamo 7 načina da se nosite sa tim

Sedentarni način života, loša probava, hormonski poremećaji i stres neki su od faktora odgovornih za osećaj nadutosti u stomaku i nogama.

Nega kože

Nega poznatih

Kada se ugase svetla reflektora, slavne dame čijoj lepoti se divimo obične su žene poput nas, u stalnoj potrazi za najboljim načinima da sačuvaju blistavost tena i mladolik izgled.

Fitnes

6 vitamina koje je opasno uzimati bez lekarskog recepta

Danas se vitamini smatraju univerzalnim lekom za prevenciju gotovo svake bolesti, a saveti o njihovoj upotrebi nalaze se na svakom Internet portalu posvećenom zdravlju i lepoti.