grazia

Fitnes

4 saveta za rešavanje hroničnog umora

U većini slučajeva, nedostatak vitalnosti povezan je sa nedostatkom energije.

Naizgled bezopasne stvari poput nedostatka fizičke aktivnosti, neuravnotežene ishrane ili anksioznosti mogu biti krive za stalni umor. Pitali smo stručnjake koji su najbolji načini za izbegavanje povećanog umora i poboljšane produktivnosti i kvaliteta života, a njihove savete možete otkriti u nastavku: 

Opuštanje

Da biste se odmah opustili i osećali energičnije, isprobajte jedan od tretmana za opuštanje. Na primer, masaža ne samo da pomaže u ublažavanju napetosti mišića i ubrzavanju metaboličkih procesa u telu, već doprinosi i emocionalnom rasterećenju. Tajlandske tehnike su najpogodnije za ovo, a posebno masaža sa esencijalnim uljima. Takođe možete isprobati obloge od blata ili čokolade, kupku sa mlekom i medom, aromaterapiju ili uranjanje u kupku sa toplim rastvorom soli. Svi ovi postupci su usmereni na psihološku relaksaciju, a takođe pomažu u detoksikaciji tela, normalizaciji metabolizma i jačanju imuniteta.

Smanjite količinu slatkiša

Šećer sadržan u slatkišima, kolačima i slatkim gaziranim napicima, može dati brz nalet energije, ali na duže staze, on nije nimalo dobar za vaš organizam. Čim pojedemo nešto slatko, nivo glukoze u krvi brzo raste, ali nakon nekog vremena dovodi apatije. Pored toga, prekomerna konzumacija slatkiša može dovesti do razvoja dijabetesa, ateroskleroze, hipertenzije i problema sa kardiovaskularnim sistemom. Energija se može dobiti iz prirodnog šećera koji se nalazi u svežem povrću, voću i bobicama. Pozitivna strana ove vrste šećera je ta što ga telo bolje apsorbuje bez izazivanja neželjenih efekata. Pored toga, biljna hrana bogata je vlaknima, vitaminima i mineralima, što ih čini važnim delom zdrave ishrane.

Ne zaboravite na sport

Naučno je dokazano da vam redovno vežbanje može pomoći da bolje upravljate umorom i stresom. Tokom fizičke aktivnosti, telesna tkiva su obogaćena kiseonikom i hranljivim sastojcima, što povećava nivo energije. Zanimljivo je i da nas bavljenje sportom čini srećnijim. U početku mozak svaki trening doživljava kao stres. Kao odgovor na to, telo počinje snažno da proizvodi zaštitni protein - neurotrofični faktor u mozgu, a sam mozak - endorfine. Zbog toga se nakon plivanja, trake za trčanje ili istezanja obično osećamo energično, lako u telu i bistro u mislima.

Prilagodite obrasce spavanja

Kada malo spavamo, a istovremeno puno radimo, psiha jednostavno izgori. Nije iznenađujuće što se nakon 4-5 sati sna osećamo iscrpljeno, slabo razumemo i ne možemo se koncentrisati na rešavanje važnih stvari. Da bi se izbegle takve nevolje, idite u krevet najkasnije do ponoći i spavajte najmanje 8 sati. Činjenica je da se u ovom periodu aktivno proizvodi hormon spavanja melatonin, koji poboljšava kvalitet sna i pruža osećaj snage ujutru, a istovremeno unapređuje aktivnost imunog sistema. Ako ne možete da zaspite, isprobajte aromatične kupke pre spavanja, malo meditirajte ili popijte šolju čaja od mente.

foto:heroine.ru

Pročitajte još

Povezane teme

Nega kože

Lako do gustih i dugačkih trepavica

Potrebno je da uvedete male i brze beauty trikove u svakodnevnu rutinu.

Fitnes

7 načina da počnete sa fizičkom aktivnošću

Ponekad je teško sebe motivisati i početi sa vežbanjem...

Nega kože

Podignite skincare rutinu na viši nivo: Sjajni BLACK FRIDAY popusti za sve FOREO uređaje

Black Friday stiže, a sa njim i popusti na Foreo uređaje i to do 50 odsto!

Trendovi

5 trendi manikira koja nosimo ove zime

Uklapamo nokte sa novom sezonom.

Fitnes

Da li ste u pravu kada menjate obrok za smoothie?

Sve prednosti i zamke popularnog napitka.

Nega kože

Superfood kreme za telo: Ovo su 4 Garnier koje obožavamo!

Otkrijte vašu dnevnu dozu superhrane za kožu!

Nega kože

Kako ojačati barijeru kože

Zdrava kožna barijera može pomoći u odbrani od agresora iz okoline, poput sunca, zagađenja, hladnoće.

Nega kože

Cerave Retinol serum: Zaboravite na fleke od bubuljica i nepravilnosti na koži lica

Predstavljamo novu CeraVe Blemish Control liniju koja smanjuje nesavršenosti.